< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O tenisu...
...hm,ili možda ne toliko o tenisu...thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Laura


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics

Free Counter
Free Counter



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Cursors

srijeda, 09.08.2006.

Hey!! Kak ste? Ja sam ok!! Baš sam se vratila s šetnje!! Bila je Tea(uspjela je nagovoriti mamu da ju pusti van. Skoro je poludjela taj jedan dan!!!bangburninmadheadbangmad) i još neki frendovi(šest cura i jedan dečko!!winkroflnaughty). Bilo je super!!thumbup Zezali smo se,razgovarali...blabla Išli smo do srednje na nogometnu utakmicu,bilo je malo dosadno!!! Do teniskih nismo išli!!namcor Tam blizu živi Tejin bivši kojeg ne podnosi(a ko podnosi bivšelud!!!) Danas sam imala trening!! Bilo je suuuper!!!thumbupthumbupwink Trebala sam ići na more u petak,ali idem u ponedjeljak!! Ajde,moram ići!!zijev Komentirajte!!! blablablablablablablabla Kissssach i pozzzzzz!!!kisskisskisskissmahmahmahmahcerekcerekcerekhrvatska



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.