srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O tenisu...
...hm,ili možda ne toliko o tenisu...thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Laura


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics

Free Counter
Free Counter



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Cursors

ponedjeljak, 31.07.2006.

Hey,ljudi!! Kak ste?smijeh Ja sam ok. Danas sam se napokon vidla s frendicom. Prvo sam mislilia da se ne budemo vidle jer ju mama nije pustila! Bila je tak ljuta... burninmad headbang Prošle smo cijeli Ivanec i razgovarale smo dva i pol sata!! Vjerujte,ni to nam nije bilo dosta!! Da u dva sata obuhvatimo dva tjedna!? Preteško!! A ona zaljubljena od glave do pete!!! cerekcerekcerekcerekcerek Nikak da dojdeš do riječi!!!blablablabla (Ali ipak sam došla!! smijeh) Ali ja joj ne zamjeram!!! To je grozno kad te roditelji ne puste van,jel da!??! (Ja se ne mogu požaliti!!) Joj,moram ići,čokolino mi se hladi!!njami (Šala!!!yes) Bye!! thumbup



| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.