srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O tenisu...
...hm,ili možda ne toliko o tenisu...thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Laura


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics

Free Counter
Free Counter



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Cursors

nedjelja, 30.07.2006.

Opsjednutost

Dobro jutro!! zijev Kak ste? Ovo je tek moj 3 post, a ne bi bilo ni mog bloga da nema moje frendice Laure. Hvala Laura, najbolja si!! thumbup Kao što rekoh... Zovem se Karla,iz Ivanca sam, hobi mi je tenis,slušam... sve po redu, ali ipak najviše slušam Korn, Nirvanu, Metallicu,Aerosmith, (The best)!!! Prije sam slušala Tokio Hotel,ko i moje naj frendice Doroteja i Ana. Bile smo lude za njima. Nije bilo te stvari ili tog pojma koji mi ne bi znale o Tokio Hotelu!zujo A kak dođe, tak i prođe, sve manje smo ih slušale... Doroteja i ja smo prešle na Nirvanu, Korn... A Ana je Još ostala vjerna Tokio Hotelu. (makar i nju popušta vjernost)! Doroteja i ja smo bile lude za Tomom, a Ana za Georgom. A pomisao da jedan od njih ima curu... headbang Ah!! Joj, moram ići!! Čujemo se!! Bye!!mah



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.