petak, 13.10.2006.

Moj veliki povratak...

Vratih se. Nemam opravdanja za ne pisanje, možda jer nisam nikako mogla nać vremena? Ili je ovaj dnevnik budio sječanja na nešto što se nitko od nas nije zapravo htio prisjetiti? Znala sam da će s vremenom biti bolje, ali znala sam i da neke uspomene neće nikada biti zaboravljene. Sva prijateljstva, odkako sam došla u Hogwarts, ljubavi, svađe, sve to ostaje.
Sada je bolje. I bit će bolje za mjesec dana, za godinu dana, kada ću opet moći reći: slobodna sam.
Svaki tjedan sam se čula s Danielom, ali sada više ne. Zaboravili smo, jednostavno... ja i on nismo više mi. I nije mi nimalo žao, jer više ne osječam prema njemu ono što sam osjećala prije, sada me je jednostavno briga, život ide dalje.
Što se tiče nastave, ide. Naravno, uvijek može i bolje, ali ne osječam potrebu za učenjem, lol...
S obzirom da je sada ručak, moram požuriti, moram jest! smijeh

P.S. Ljudofi, od sada pišem! Yaay! Svi ste hepi, jelda? *kolutanje očima*
Ma, ugl, nemojte se ljutiti ako ne budem pisala često, stvarno me škola je*e, stalno imamo za učiti, zadaće, lektire... bla, bla, bla... ali, pisat ću, neću imati ovakve pauze...

- 21:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>