03.09.2006., nedjelja

Ide škola...i sva popratna sranja....u paketu....


DRAGA MoJA...nacijo....zujozujo

Eo,stvarno se dugooo nisam javljala...s tim da sam prije jakoo često....
Neam blage veze o čem da vam pišem...osim da sam i dalje super raspoložena...život teče..dan za danom..ja i Daca..u svom filmu...bile neki dan u Osijeku..super se provele..kupovale...inače cugamo kod vlakova svaki dan.....partysmokin
....što se tiče onog dečka..neznam baš..nekako mi to sve skupa nije ono što sam ja htjela....lud
Nevermind....Daca mi odlazi u Vukovar,tam će ić u šk..pa ćemo se viđat samo vikendom..grrr....burninmad..umrijet ću bez nje.....Al,sve čovjek preživi.....
Sutra u školu...drago mi je što ću vidjeti stare ljude..al učenje..upsss.....
Jučer sam bila ui gradu..nas 7-8 cura...bilo ok...mAlo sam zujala..nišš strašno...party.....
Pozdravljam vas sve...najviše Lutkicu13...volim te!!!!!
Vaša Dea!!!!!kiss
- 11:06 - Komentari (17) - Isprintaj - #

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





blog layouts

blog layouts


...baš je Bob Spužva zakon..buahahah....


smijehDraga nacijo!!smijeh
Meni dosadno..nemam šta raditi...
Pa ću vam malo piskarati...o svemu...
...što mi padne na pamet!!!

Upoznajte i mene:

image hosting

image hosting



Par riječi...i o meni:
Ime: aNDREa
Nadimak: -dEa-
Živim u: Vinkovcima
Rođena: 11.05. 1990. (16 god)
Idem u ekonomsku i trg školu..
..upravni smjer....

VOLIM:
-prijatelje-
-zabavu-
-čitati-
-kavu-(nemogu bez nje)
..i još štošta...

NE VOLIM:
-LICEMJERJE-
-NEPRAVDU-

myspace layout

myspace layout



Myspace

Myspace




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




eVO JOŠ PAR FOTKI..
..mene i ljudi iz društva...


Ja i Tea u školi


Ja i Dany


jA



Gaby--legenda!!


Najfrendica--Daca..


--moja Dacekica.....


Dany i Dalija u školi


Željka i Ana


I ZNAJ DA BIT ĆU TU
I KAD NAVRATI NAM TUGA
TI U MENI NAĐI SNAGU,
PRIJATELJA,VJERNOG DRUGA...
---
I ZNAJ DA BIT ĆU TU
DA TI DOBRO DOBRIM VRATIM
I NA VRHU I NA DNU
DA OSMJEHOM TE PRATIM...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Kuda si pošla sa tim
tamnim očima?
I čije ime ti na
usni počiva?!

Kaži mi ko ti
gužva postelju
i ko ima zlatne ključeve
tvojih tajnih odaja?!

Daj da te pratim,
gdje god da si krenula..
Sretan je onaj
s kim si noći djelila...

Daj da te pratim
i da budem sjena..
Da ne budeš usamljena
kad po vodi budeš hodala...

Hajde,
PLAVI MOJ SAFIRU,
hajde,
ČEŽNJO I NEMIRU...
hajde,
DOĐI I OSTANI TU!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts














Click here to get awesome songs for FREE!




Cursors