17.06.2007., nedjeljaPrijateljstvo

waveBok ljudi!:wave
Ovaj post posvećujem Miji i Dini jer su se i one jednom ili više puta razočarale u prijetelje ili u mojem slučaju prijateljicu kao i ja.

Što je prijateljstvo?
"Prijateljstvo je zvijezda koja život krasi, a uspomena ju čuva da se ne ugasi"

Prijateljstvo je tešto steći, a onda kada ga stekneš teško ga je zadržati. Prijateljstvo nije samo primanje već i davanje. Za prijateljstvo treba dvije osobe. Iskreno prijateljstvo puno znači. Ne treba očekivati kod prijateljstva neku korist, ali ako je to prijateljstvo zaista iskreno ti ćeš uvijek uz sebe imati najvrijedniju stvar u životu – prijatelja.

Vrijednost prijatelja
Vrijednost prijatelja je u tom što od nas ne diže ruke ni onda kad to učine roditelji, odgojitelji, svećenici, ili mi sami od sebe. Prijatelj ništa ne zahtijeva, svoje prijateljstvo ničim ne uvjetuje. Tu je kad ga trebamo, ne smeta kad ga ne trebamo. Raduje se našim uspjesima, dijeli s nama našu muku. Pati kad se svjesno upropaštavamo – ali to ne pokazuje ako zna da nam to smeta. Do te mjere nas poštuje da nas pušta da se raspustimo, ničim nas u tom ne zaustavlja osim svojom nenametljivom i bezuvjetnom ljubavlju. Ne bdije nad nama da od njega ne odlutamo, već bdije čekajući da mu se vratimo - onda kad se nikom više nemamo vratiti.

Nadam se da će moja " prijateljica" pročitati ovaj post i shvatiti ta se radi o njoj. Ne želim pisati sto mi se dogodilo ( i Miji) i ne želim navoditi imena odnosno ime te osobe. Želim to što prije zaboraviti, ali želim da je ovaj post jedino sjećanje na sve to.

Evo tekst Severinine pjesme o PROJATELJICAMA


Prijateljice
Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice....


i spot pjesme





| 16:05 | Komentari (4) | Print | x |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O nama
Mali testovi
Dizajn