26.05.2007., subotaThe Izlet

Eto, 22.5. je bio jedan dan kad su nas ko sardine u konzervu potrpali u bus ( narančasti ) i rekli: Djeco, pazite sebe i druge i tako slične upute ( ko da smo Njemci koji ne znaju čitati ) i mahnuli nam. S nama su potrpali rasku, Zagija i Dobrića. Ja sam sjedila s Frankom negdje pri kraju, a iza nas su sjedile Mija i Lara. I na onih 5 velebnih sjedila našli su se Dorian, Juki, Loina, Došen i Dabar. Marić je isto bio tu negdje.
Nažalost ( vašu, ne ) više smo slikali prirodne ljepote nego prirodne ljude našeg razreda, pa... imamo jedno par slika ljudi iz razreda... ostalo priroda...

Mijine fotke:


Image Hosted by ImageShack.us the guys: Juki, Filip, Loina, Marić, Dorian i Dabar... pogađajte koji je koji smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ---> klik da se uveća - sila teža na djelu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ---> budi moja voda...

Photos by dunjchi:


Image Hosted by ImageShack.us neko bijelo cvijeće ---> koja romantika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us the big rupa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us the big rupa s vodom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us da ne bi pomislili da sam letjela da bih to slikala, te ribe su vam skroz uz rub tog "mostića" po kojem smo hodali, a neke su fakat bile goleme. Ribe su i gladne. Neki ljudi su bacali mrvice, a ribe wooosh i graba za mrvicu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet neka voda

Image Hosted by ImageShack.us duffy duck i donald duck... te iste patke smo kasnije sreli kod broda ( ili imaju brata / sestru blizanku/ blizanca )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slap i ruka... ne znam čija ruka

Image Hosted by ImageShack.us da ne bi pomislili da ima samo patki i riba, našli smo i guštera nekakvog... čuli smo i žabe, al ja nisam vidla ni jednu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us daje malo na bazen...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
The Big Waterfall ili po naški Veliki slap

Image Hosted by ImageShack.us mene nema na slici, moja ide kasnije... to su vam Lara , Mija i F. , a vi opet pogađajte koja je koja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
H20 i ubrzanje slobodnog pada ( g )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us spilja Šupljara u koju nismo ušli ( a baš smo i mogli )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hodajuća kamera ili hodaš i slikaš

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tamo u daljini je brod - slikano sa " stanice " na kojoj smo čekali svoje prijevozno sredstvo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us --- ako slikaš, ne vozi... nisam ni vozila smijeh ( slikano s broda )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
još malo fotkanja u hodu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us mislim da je ovo Veliki prštavac za koji je Ivica pitao : " Ko to pljuje?! " , al ne držit me za riječ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i još malo prirode

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
starh i trepet Hrvatske... ja i Larine naočale

Eto tako. Sve ove male fotkice uvećavaju se klikom. Mi smo davali pet većini stranih turista i baš nam je bilo veselo. Trebali smo stat na nekoj livadi, ali nismo da se kao riješimo bakica i dedeka na koje smo naišli putem pa su nas kaktiga kočili i kaj ja znam... i još k tome nismo sve obišli, ali dobro... bitno da smo se mi družili i da je Dorian Laru i Miju ivcirao Numbom od Linkin parka ( feat. Jay z ). Pjesma se još zove i Encore.

Pozz

dunjchi zujo



Ispričavam se ako ima pravopisnih grešaka, al ne da mi se provjeravat =P .


| 13:27 | Komentari (3) | Print | x |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O nama
Mali testovi
Dizajn