16.05.2007., srijedaMaturalac

Bok svima!

Mislim da i ne moram objašnjavati jer to svi već znaju. Velikima je maturalac ostao u dobrom sjećanju ( mislim da boljem ne može, osim nekim iznimkama), a ovim malima je stalno u mislima. Pa evo i da ja i moj razred napokon doživimo MATURALAC ( mislim više od jedanput i ne možemo ga doživiti u osnovnoj školi, tek u srednjoj). Sredinom devetog mjeseca vozit će mo se u autobusu na putu do Splita. Inače odsjest će mo na Hvaru u gradu Hvaru. Pa će mo posjećivati okolne gradove i razgledavati znamenitosti, a poslijepodne će svatko na svoju stranu ići tko zna što raditi ( načula sam da će neki piti, pušiti i tko zna što još ne) , a oni malo pametniji koji ne žele maturalac provesti bljuvajući iz sebe razni alkohol će poslijepodne po velikim vrućima uskoćiti u more i tamo se rashladiti.

Mislim odnosno znam da će nam na maturalcu biti super, ali mi nije jasno zašto svi misle da je maturalac kako bi se pilo i pušilo da ispadneš neka faca. Tko je faca pušit će i piti i ovdje u Zagrebu pred svojim roditeljina, i taj neće trebati otići na jug Hrvatske kao bi pio i pušio. Mislim da je jadno se napiti i onda poslije povračati, ja bi se radije pridružila onoj skupini koja se kupa i tamo bi se smijala i zabavljala s njima, a ne bezveze trošila novce i gledala svako malo da neki profesor ne naiđe. Ali tko sam ja da tu sudim. Tko voli nek izvoli.

Jedva ćekam maturalac, makar sam se do nedavno premišljala jer hoću ići ili ne jer je ispalo da umjesto zabave ja ću gledati zidine, ali sada kada mi je tata već platio maturalac sve je drukčije. Ja se jako veselim i jedva čekam da taj dan dođe, ali dok maturalac je prođe cijelo vrijeme ću se gristi i sama sebi govoriti: GLUPAČO PA KAKO SI SAMO MOGLA REĆI DA NE ŽELIŠ IĆI NA MARUTALAC.
Ah ne znam niti sama, valjda me nekaj udarilo tog trenutka u glavu.

Pozdrav!
I očekujte slike s maturalca.
wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave


| 13:49 | Komentari (2) | Print | x |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O nama
Mali testovi
Dizajn