26.04.2007., četvrtakEverything about everyone... :P

mahHimah.

U ovom postu ću pisati o nekim našim dečkima iz razreda, neću o svima, ali nemojte se ljutit. One koje neću sada spomenuti sigurno ću poslije. Pa počnimo:

Dominik - A on je O.K. Neki put se previše forsira da bude smiješan, ali mu skoro svaki put to i uspije. On je imao jednu fazu kada je htio biti ''faca'' (sorry Došen) pa me jako živcirao. Zna se šaliti na svoj račun što je super osobina, tak da je on ok.
Mario- To je zanimljiva osoba. Idemo zajedno u razred, a ja s njim do ove godine progovorila svega 10 riječi. A sada me naša razrednica stavila da sjedim s njim. Uvijek sam mislila da je on povučen i miran, a zapravo je jaaako smiješan.
Dabar- Hehehe... On je zakon. Neki put bubne takvu glupost da se trgamo cijeli sat od smijeha. To je jedina osoba koja može dobiti 1 i 5 iz odgovaranja. Malo ima tanke živce, al je inače prava dobrica. Hehehe...
Marić- On je kao velika ''faca'' u našem razredu. Zapravo se ili smije ili ljuti. Ti ga neš pitaš on te ili onak, zbunjeno gleda, ili se počne smijat. S njim se često mjenjam za mobitele, ali on izbriše sve poruke (grrr). Uglavnom, često ga zezaju u vezi s jednom curom iz našeg razreda... Lol...
Ivica- To je baš pravi frend... Nije umišljen, smiješan je i onak, nekako je najnormalniji... Isto se možeš zezat na njegov račun, a njega boli... Al i on voli zezat druge, al sve je to u granicama normale... Hehe
Dorian- Eh, da.... Baš i ne znam kaj bi o njemu pisala. Ako ste pročitali prijašnje postove onda znate da se on odselio od nas i sada se ponovno doselio u našu školu. Prije mi je bio dosadan i živcirao me, a sada, od kada je opet došao k nama ko da se malo smirio. On pripada onom savezu Mario - Dabar - Marić. Trenutno me kod njega samo smeta njegov smijeh... Sorry, al fakat se užasno smiješ... Lol... Al inače je O.K. on, isto je smiješan i više nije umišljen ko kaj je prije bio.


To su bila moja mišljenja o nekim dečkima iz razreda. Nadam se da nikoga nisam uvrjedila, a ako jesam neka samo to napiše u komentare pa ću ili obrisati post ili obrisati samo dio o njemu. Isto tako se nadam da će te se vi ostali zabaviti čitajući ovaj post...

Kissichcerek.

Mija


| 22:40 | Komentari (1) | Print | x |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O nama
Mali testovi
Dizajn