veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)


Smij se i onda kad bi plakati htjela.
Smješkom ublaži bol što se u srcu skriva.
Jer tako se mora pred ovim svijetom koji u tuđim suzama uživa!!!

Opis bloga:

Glavni urednik: Brooke7
Kapetan: Diddlina 7
duša bloga: Zvijer007

''Na ramenima mi 2 anđela sjede
Čuvaju me od nesreće i bijede
2 anđela danju,noću rade
Paze da mi neko sreću ne ukrade.''


Ponovo....

Kriva sam,
pred Bogom i pred ljudima,
takva mi je sudbina,
ne misli da ponosna sam
na to što nisam
anđeo,
kad zavodim, ne zavolim,
kad prevarim, ne zažalim,
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo...

Voli me iz inata,
voli me bez ostatka,
voli me bilo gde sam
baš takvu kakva jesam.
Voli me kad me nema,
voli me pored svega,
voli me kad nijedan baš
razlog za to nemaš

ponovo, ponovo,
pred tobom grešna stojim
ponovo, ponovo,
za tvoju ljubav molim

Evo me,
slobodno mi kaži ne,
zaboravi me ili se navikni da nemam krila
nikad nisam bila
anđeo,
kad zavodim, ne zavolim,
kad prevarim, ne zažalim,
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo...

Voli me iz inata...










utorak, 27.02.2007.

Tebi

Budim se na inicijativu tvoga glasa.
Mamurna od sna gdje nisi bio realnost.
Ne želim sanjati više, zabluda bi me mogla obuzeti i uvjeriti da ovo sve možda i je san.
Volim tvoj jutarnji pogled i obraze na kojima se nazire crvenilo,
tvoje usne spremne da prihvate moje u svakom trenutku.
Fascinira me to što si pored mene jednostavno ne dopuštaš san.
Što budan čekaš na moje ponekad i ne tako zanimljive zaključke,
na moj poljubac koji nije uvijek rekla bi potpun, moj pogled koji ponekad ne želi gledati.

I još uvijek dijete u meni dopušta mi da vjerujem u bajke.
Želim biti najneobičnija princeza, ali tvoja.
Želim da imamo dvorac, nemoguče konstrukcije, ali naš.
Ne želim da bajka potraje vječno ali želim da u tvom ponekad neshvatljivom srcu uvijek postojim JA.

Ne znam kako će se vama ovo svidjeti ali mene je baš dirnula u srce :)
Zvjerice carica si!!

brooke7

- 18:25 - Komentiraj (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.