veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)


Smij se i onda kad bi plakati htjela.
Smješkom ublaži bol što se u srcu skriva.
Jer tako se mora pred ovim svijetom koji u tuđim suzama uživa!!!

Opis bloga:

Glavni urednik: Brooke7
Kapetan: Diddlina 7
duša bloga: Zvijer007

''Na ramenima mi 2 anđela sjede
Čuvaju me od nesreće i bijede
2 anđela danju,noću rade
Paze da mi neko sreću ne ukrade.''


Ponovo....

Kriva sam,
pred Bogom i pred ljudima,
takva mi je sudbina,
ne misli da ponosna sam
na to što nisam
anđeo,
kad zavodim, ne zavolim,
kad prevarim, ne zažalim,
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo...

Voli me iz inata,
voli me bez ostatka,
voli me bilo gde sam
baš takvu kakva jesam.
Voli me kad me nema,
voli me pored svega,
voli me kad nijedan baš
razlog za to nemaš

ponovo, ponovo,
pred tobom grešna stojim
ponovo, ponovo,
za tvoju ljubav molim

Evo me,
slobodno mi kaži ne,
zaboravi me ili se navikni da nemam krila
nikad nisam bila
anđeo,
kad zavodim, ne zavolim,
kad prevarim, ne zažalim,
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo...

Voli me iz inata...










petak, 16.02.2007.

UVOD

Eto došao je i taj dan....povijest se stvara,nas blog se otvara!Kako bi rekla moja frendica zauzeli smo poziciju da poharamo svijet......
Upravo danas nakon mog milijuntog citanja i prepisivanja pjesme koju je smislila opet ta ista frendica palo mi je na pamet da bi njena djela mogla objavljivat bas tu.Nikad nisam visila na kompu (osim kad treba ic na belu...:)) pa bi mogla poceti....evo da malo kazem nesto ukratko o blogu i nama....govorit cemo o nasoj najdrazoj grupi crvenoj jabuci,o zivotu i nasim stavovima,uglavnom o svemu kaj nam padne na pamet...u teamu 7 andjela nalaze se 3 frendice,pitate se zakaj onda 7...zato jer svakoj na ramenima 2 andela sjede, a onaj sedmi je nas zajednicki anđeo čuvar....da ne duljim.....to je TO!!


brooke7

- 19:05 - Komentiraj (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.