bubilo i bubek

srijeda, 24.08.2011.

Kupam se!



Image and video hosting by TinyPic

Miško kaže, da nas prate pasje vrućine i da me ne može više gledati kako patim. Pa smo s njegovim prijateljem pohrlili na Krk, točnije u Njivice. Pogledajte kako dahćem ...

Image and video hosting by TinyPic

Dok me Miško nježno nosio, uživala sam u svježem zraku i krasnom pogledu.

Image and video hosting by TinyPic

Moje su prijateljice iskusnije i znale su što nas čeka.

Image and video hosting by TinyPic

More ...miris je bio jak im malo sam se stresla, ali mi je Miško nježno šaputao u uho i smirila sam se brzo.

Image and video hosting by TinyPic

Dugo smo plivali, iako sam nastojala što prije doplivati do obale.

Image and video hosting by TinyPic

Mokra do kože!

Image and video hosting by TinyPic

Nisam bila jedini patuljasti pinč na kupanju u Njivicama ...

A sad pogledajte kako plivam plivam prema Mišku, a na pučinu me odnio njegov prijatelj.



Danas smo bili u mjestu Ravni, pored Labina ... a gdje ću sutra biti, to još ni moj Miško ne zna.

Sve vas volim i lijepo pozdravljam. Av av!

- 21:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 16.08.2011.

Topli dani


Image and video hosting by TinyPic

Je li vam vruće? Meni jest i većinu dana provodim ovako. Ležim i gledam Miška, ne ispuštam ga s vida.

Image and video hosting by TinyPic

Tri puta dnevno, izlazimo malo van, dva puta samo ispred zgrade u kojoj stanujemo, a treći put, navečer, kad malo popusti vrućina, pođemo u šetnju.

Image and video hosting by TinyPic

Istog trena pojave se i oni, moji vjerni prijatelji; Don i Lork. Kao da me čekaju ispred zgrade ...

Image and video hosting by TinyPic

Don, krupniji ljepotan, posebno mi je naklonjen.

Image and video hosting by TinyPic

Pogledajte kako mi nježno daruje pusu ...

Image and video hosting by TinyPic

... i prati me pogledom, kad odlazim prema svom Mišku ...

Image and video hosting by TinyPic

... da bi me nosio do parka, u kojemu ćemo oko sat vremena uživati.

Sve vas lijepo pozdravljam i volim! Av av!

- 13:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 03.08.2011.

Uspješan oporavak


Image and video hosting by TinyPic

Kao što znate, nije mi zdravlje više čelično, kao nekada. I mnogo vremena provodim ovako.
Da ne pomislite na najgore, odmah ću vam reći da sam se silno dobro i silno iznenađujući opravila. Tako tvrdi moj Miško, koji me i dalje hrani mljevenim mesom preliveno maslinovim uljem i ostalim poslasticama. I nagovara me na kretanje, jer naučila sam da me on nosi, pa zašto onda moram hodati?
Evo me, kako sa svojom prijateljicom Mrvicom idemo u park ... evo kako to izgleda ...



Sve vas volim i lijepo pozdravljam. Av av!

- 15:43 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.