bubilo i bubek

utorak, 21.07.2009.

1o godina smo zajedno!



Probudio me Miško, kad je ustao i počeo kuhati kavu.



Pažljivo sam pratila što radi ...



Gledala sam darove ... mljac ... kako volim ovo jesti!



Ima i mljevenog mesića ....



I hrane koja snagu daje!



I onda sam navalila: pa moramo proslaviti današnji dan! Prije 10 godina Mišku me je poklonio njegov prijatelj Kost i sad sam ovdje, sretna i zadovoljna. Miško kaže da sam se dolaskom ugurala u slavne datume: 20.07.1969. stupio je Neil Armstrong na Mjesec, 21.07.1998. stigla sam ja kod Miška, a dalekog dana 22.07.356 pne rodio se Aleksandar Veliki.



Upoznajte i Kosta. Evo ga, sreli smo ga prije četiri dana ...



Hrabro sam navalila ...



Što, zar je već nestalo klopice?
Ma sigurno moj Miško ima još neke poslastice....av av!

Sve vas lijepo pozdravljam! Av av!

- 12:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 17.07.2009.

Igra pred večeru




Jesam li opasna?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ... av av!

- 11:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 03.07.2009.

Zaobilaznica

Photobucket

Evo nas na zaobilaznici na kojoj traju radovi punom parom. Ovdje je moj Miško prije 21 - nu godinu počeo sa trčanjem. Kaže da će i večeras njome protrčati...mora osjetiti pod nogama novu i ravnu podlogu.

Photobucket

Pozdravljam vas!

Photobucket

Duga...

Photobucket

Moja prijateljica Drina i ja.

Photobucket

Ovdje je probijena stijena ispod ceste i nastaviti će se secta ...

Photobucket

Vidite? Posvuda veliki strojevi ...

Photobucket

Most preko Rječine ...složen zahvat!

Photobucket

Moramo kroz tunel ...

Photobucket

Na izlazu ponovo ogromne dizalice ...

Photobucket

Ova Drina se uvijek gura u kadar.

Photobucket

Trsat!

Photobucket

Obratite pažnju na dubinu ...90 m!

Photobucket

Čelik i beton...

Photobucket

I još ...

Photobucket

Dimnjak bivše tvornice papira... mnogo je toga postalo bivše u Rijeci!

Photobucket

Tunel s druge strane ...vraćamo se...

Photobucket

I za kraj i za uspomenu, Miško i ja...
Pozdrav lijepi svima!

- 15:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.