bubilo i bubek

nedjelja, 26.04.2009.

Na obali




Kad smo stigli na obalu, prvo sam morala pozirati na već dobro mi poznatoj bitvi.



Onda su na vjetru i na valovima stigli ...



Uživali smo gledajući ih ...



Pogledajte ovaj oštri okret! To treba znati, uvjeravam vas ...



I za kraj, lijepi zalaz sunca iza Učke.



S ovim sam se ljepotanom igrala: nije mi bilo dosadno!
Sve vas lijepo pozdravljam! Av av!

- 11:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 21.04.2009.

Večernji provod



Odlučili smo, Miško i ja, malo se provesti i čim smo krenuli, sreli smo ovu damu, koja se ogrnula plavim i mirisnim šalom.

Photobucket

Blizu Korza, srela sam svog starog prijatelja Sergeja. Fotka nije mogla biti uspješnija, jer se Sergej silno obradovao susretu i još se silnije vrpoljio.



I onda smo sreli njih, kako se spremaju na cugu: konačno, zar nije subota?



Simpatični i silno živopisni, zaslužili su još jedan snimak.



Na obalu smo stigli u pravom trenutku, da fotkamo zalaz sunca.

Photobucket

A odmah zatim, eto i njega: zove se Pablo! Priznajem da mi se jako dopao!



Evo i Korza noću ... neobično izgleda, je li?

Svima veliki pozdrav! Av av!

- 16:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.04.2009.

Šetnja laganica

Photobucket

Jučer, poslijepodne, prvo smo otišli na poštu, poslati mali paketić i morala sam strpljivo čekati na polici, kao neki iztložbeni primjerak.



Zatim smo se polako spustili do našeg omiljenog mjesta.



Pogledajte kako se sve zeleni ...

Photobucket

Kad smo krenuli prema Korzu, zamolila sam Miška da me nosi. Što mislite: je li mi udovoljio?

Photobucket

Zbog nošenja do Korza, morala sam mu udovoljiti i pozirati.

Sve vas lijepo pozdravljam uz let galebova! Av av!


- 11:32 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.04.2009.

Oporavak

Photobucket

Oporavljam se, nema više kostobolje ...šećemo po sunčanom vremenu i Miško me mnogo nosi. Uživam! Ponekad i glumim da sam umorna.

Photobucket

Danas sam upoznala i novog prijatelja.


Dolaze me i posjetiti ...

- 17:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.04.2009.

Mirovanje

Photobucket

Bolovi me ponovo posjetili ...

- 13:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 03.04.2009.

Šećemo ponovo


Photobucket

Ponovo odlazimo na lijepe šetnje ...

Photobucket

Ovako je moj Miško proslavio što sam veselo potrčala.

Photobucket

Dok smo skitali gradskim ulicama, sreli smo Anu koja me odmah počela maziti.

Photobucket

Kad se umorim, ili mi dosadi hodati, ovako zamolim Miška da me nosi. Nikad ne odbije.
Sve vas lijepo pozdravljam!

- 11:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.