bubilo i bubek

srijeda, 25.02.2009.

Na kavici s Viam Inveniam

Photobucket

Imali smo sastanak i da ne čekamo uzalud, Miško me, kao i uvijek, fotkao.


Nismo je morali čekati ...
Viam Inveniam bila je iznenađenje točnosti.

Photobucket

Otišli smo na naše omiljeno mjesto i u ugodnom časkanju vrijeme je proletjelo.



Miško se nakon oštre kritike Mendule ustrtario i dodao još i ovu fotku, na kojom se sprijateljujemo.



Nakon sastanka, dogovorivši se da ćemo ga uskoro ponoviti, fotkali smo ovog "starca", koji je mog Miška podsjetio na jedan daleki događaj u njegovom životu.

- 08:06 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 21.02.2009.

Prije velike povorke maškara



Jutros nakon trčkaranja, moj Miško reče: "Spustimo se do Korza, jer sutra će dole biti ludnica i buka koju ti Lori ne podnosiš." Pa smo se spustili.



I odmah smo nabasali na nešto neobično.



Malo niže, kuhari kuhaju punom parom: porcija "jote" samo 10 kuna.



Oni koji poslužuju jelo, živopisno su obučeni i dobro raspoloženi.



A i "jota" mora da je dobra, sudeći po ovoj kuharici i kuharu,



Ima i zgodnih žena, Miško je primjetio.



Pogledajte kao ovaj gospodin nježno barata sa čašama.



A sad pogledajte kuhara, kako strogo gleda u jelo ili vatricu, nije mi baš sasvim jasno. A vama?



I ovaj par nešto mudrija oko lonca.



Joj, koliko mnogo će jela biti! Mljac!



Sjajno su raspoloženi, zar ne?



Zamislite, i Škot se jedan spustio sa svojih planina nama u posjetu. Je li mu zamirisala "jota"?



Uz čašu domaćeg vina, lakše je kuhati.



I ona je došla popiti limunadu na ovako lijepo sunčanom danu.



Evo i mene, da vas svih lijepo pozdravim. Nadam se da ste uživali u fotkama, kao što smo moj Miško i ja uživali u toplom i sunčanom subotnjem jutru.

- 17:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.02.2009.

Iskušavanje hrabrosti

Photobucket

Hrabra Lori ne priznaje godine!
10 joj je godina, 2 mjeseca i 9 dana, a pogledajte što je u stanju izvesti!


- 20:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.02.2009.

Priče i igra

Photobucket

Ovdje se stvaraju priče... i igramo se ovdje!

- 11:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

utorak, 10.02.2009.

Šetnja do Pećina

Photobucket

Jučer smo se po lijepom i sunčanom danu prošetali do Pećina.



I ugledali ovaj par kako se mazi. Pristojno smo pričekali dok nisu otišli i tek tada se spustili do plaže.



Gdje smo, pored kamena na kojem su se mazili, ugledali ovo.


Naravno, morala sam pozirati, a prije toga mi je učinio ovo!


Ali moram priznati, da mi je moj Miško nakon toga pažljivo obrisao trbuščić i šapice.
I Nosio me na povratku kući.
Baš lijep dan!
Sve vas lijepo pozdravljamo!

- 11:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 07.02.2009.

Prisilno mirovanje

Photobucket

Zar izaći po ovoj kiši? Ma što je tebi?

- 13:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.02.2009.

Da vas bolje čujem

Photobucket

Molim?

- 12:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.