JEDAN DAN U MOM ŽIVOTU


7:05 – zvoni prvi alarm.
Gasim ga nervozno i spavam dalje.

7:10 – zvoni drugi alarm.
Gasim ga još nervoznije i spavam dalje.

7:12 – (da, 12!) zvoni treći alarm.
Već luda gasim ga i beštimam sama na sebe što bez veze navijam 3 alarma kad bi se digla i na prvi,
i nastavljam spavati još samo 5 minuta….

7:45 – pukim slučajem otvaram oči i FAK!!!!
Za 15 min.moram biti na poslu.
Letim iz kreveta, prvo idem pišati naravno, uspijem i ubiti oko na koju sekundu dok tako sidin…
Zatim slijedi pranje zubi.
Pa brzinsko navlačenje robe i
7:59 – krečem na posa.

8:07 – stižem u firmu.
Otključavam vrata i utrčavam unutra jer imam 5 sekundi prije nego se upali alarm.
Brzinom svjetlosti ukucavam šifru i baš kod zadnjeg broja uključuje se alarm.
Tiru ri ru tiru ri ru tiru ri ruuuu…..u sekundi se razbuđujem.
Sad ponovo polagano ukucavam šifru, svejedno mi je, alarm već tuli.

8:10 – zovem osiguranje
- Dobro jutro. Zovem iz XXXX! Upalija mi se alarm, ponovo.
- Dobro jutro. Primjetili smo. Sve je u redu.
- Ok bok
- Bok.

8:12 – čekiram mailove.

8:22 – pregledavam blog.

8:36 - odlučujem bojkotirati rad i do 15:55 surfam internetom i tu i tamo se javim na telefon.

15:59 – kucam šifru u alarm i gibam doma.

16:10 – stižem doma.
Bacam mokru robu sa sebe.

16:15 – idem po tuš i napokon dolazim sebi.

16:20 – ubacim koji zalogajčić u usta i spremam stvari u torbu.

16:42 – sidam na skuter i gibam kod M…

17:02 – stižem kod M.
Daje mi jesti, masira me, gledamo TV

17:42 – idemo pokupiti neki paket na kolodvor.

18:04 – sitim se da nisam doma povukla vodu u WC-u

- Ajme M!!!!
- Što je sad?!
- Neš virovati što sam se sad sitila?
- A?
- Nisam povukla vodu u WC-u….a….znaš…..
- E, i?!
- Pa ajde kad smo već na kolodvoru me pribaci doma da je povučem….
- Nema šanse! Jesi ti normalna?!!
- Pa daj ajde pliiiiiiiiiizzzzzzz…….
- Ma što je tebi? A ko ti je doma.
- Niko. Na kupanju su. Zato bi je i tila povući dok se neko ne vrati…pliiiiizzzzz
- Ajmeeeeee!!!!!
- A daj….znaš da ću biti cilo vrime nervozna ako me ne pribaciš…
- Aj aj dobro!

19:06 – dolazimo nazad kod M.
Gledamo TV.
Ja odlučim odmoriti oke samo po ure….

21:44 – pukim slučajem otvaram oči i FAKKKKKK!!!!!!
Derem se na M

- Glupane!!!! Što me nisi probudija?!!!! Deset za kvarat je!!!

budi se cili zbunjen ali odma se snalazi

- Reka sam ti 3 puta da se digneš , ali ti me nisi tila slušati
- Ma daje molim te! Zaspa si i nisi ni skužija koliko je sati a reka si da se malo odmorim da ćeš me ti probuditi na vrime!!!
- Niiiii…!

21:46 – sidam na skuter i letim doma.

22:10 – stižem doma.
Prisvlačim se brzinom svjetlosti, šminkam, čak se i počešljam i
22:23 – sidam u auto i ponovo jurim prema gradu.

22:37 – kupim curu koja će tu večer biti sa mnom.

22:38 – okrećem se i munjevitom brzinom (80km/h) vozim prema mjestu di smo tribale radit.

23:15 – stižemo u XXX.
Nemamo pojma kud tribamo ići.

Parkiravam se i odlučimo da ćemo obaći misto pjehe…ne može to biti tako daleko…
Sretnemo neka dva lika i pitamo ih di je XXX.
Lik nas osvještava da smo na totalno krivom putu i pokušava nam objasniti di tribamo ići.
Blido ga gledamo i ne kužimo ni kaco!
Nudi se da će nas odvesti do tamo ako ga posli pribacimo doma.

Nije da mi je baš drago voziti nekakve nepoznate likove u autu ali aj dobro, izgleda koliko toliko normalno a i kojeg drugog izbora imamo.
A imam i svoj sprejić uz sebe.

23:25 – lik nas je dovea do mista di smo tile i vračamo ga nazad.
U znak zahvalnosti dajemo mu kapu!

23:35 – vračamo se putem koji nam je pokaza i VOLAA, evo nas napokon!!

00:35 – sidimo s vlasnikom i pijemo. Nema nikoga.

Oko 1:10 – počnu se skupljati ljudi.
Počinjemo raditi.
Nisam baš od volje.
Umorna sam.
A i mala mi je malo premlada i još uvik puna volje za razglabanja sa raznim budalama koji joj uliču, a kad budale skuže da mogu uletavati njoj misle da mogu i meni.

Nakon 20 kretenskih uleta lagano gubim živce….
Mala i dalje puna poleta i elana čakulava sa svakim idiotom i onda trče meni i kuka da je spasim kad joj se neki kreten zavisi oko vrata….
Živčana sam jer ne volim raditi s takvim mulicama, kad radim s nekom starijom curom, pod uvjetom da je normalna, takva sranja se ne dešavaju!
Od početka se postaviš drugačije i niko ti neće ništa.
Naravno, nađe se uvik neki kreten koji će te pokušati zapilavati ali odfakaš ga odma na početku i s vrimenom odustane.
Ok mi je da neko nešto pokuša ako mu se svidiš ali ako ga odpiliš a on i dalje uporan i još te uvjerava kako ti u biti nisi ni svjesna koju grešku života radiš ako ne pođeš s njim ''đir njegovim bmw-om gledati zvizde i slušati šum mora'' e onda mi živci idu na 800!!

Uglavnom, prepustila sam maloj da radi kad je to veseli, stala iza šanka na sigurno i trusla RedBulle i koju votku tu i tamo.
Nije me bilo briga, ionako nam je sve bilo besplatno!

02:15 – već užasno nervozna govorim maloj da je dosta bilo za večeras

- Čekaj još samo malo!! Evo sad mi je baš počela super muzika! Aj još samo dvi pisme…
- Aj još dvi pisme i onda idemo!

Prošle dvi pisme

- Ajde idemo 3 ure su skoro.
- Evo, evo, samo da mi prođe ova pisma. Ovu obožavam!!

Nalaktavam se na šank i čekam da se mala isplesucka.
Prilazi mi neki lik

- Reci ti men' što ja dob'jen ako naručin XXX?
- Dobiješ privjesak.
- A ako naručin dvi?
- Ne dobiješ ništa.
- A ako naručin tri?
- Dobiješ kapu.
- A kolko triban naruč'ti da bi dobije teben?
- Ne prodajen se za pivu!
- A što ti se ja nimalo ne sviđan?
- Pa i ne baš.
- A ti si men' baš super!
- Blago tebi.
- A bil' ti izašla smenon vanka malo prošetati?
- Jesi ti zdrav?!
- E pa što! Ja mlad, ti mlada…
- Ma daj odjebi lagano!
- Pa što imaš dečka?
- Imam muža. (brzinski primištan prsten sa srednjeg prsta na prstenjak)
- Ma je, ne virujen ti.
- Tvoj problem.
- Pa kol'ko ti imadeš godina?
- 25.
- Pa si već udana?!
- E pa?!
- Pa neb' ti smila rad'ti ka hostesa ako si udana!
- Možda to pravilo vridi u tvojoj selendri ali ne i kod mene.
- A što ti misliš da sam ja seljak iz XXX(kaže ima neke selendre)?
- Nešto slično sigurno jesi.
- E, nemaš ti pojma! Ja sen ti iz XXX(isto neka selendra koja tobože nije selo nego Grad čak)! (pun ponosa)
- Eto, nisan puno fulala!
- Aj pa što ima veze da s' udana. Iman i ja curu pa bi isto tije večeras poći s tobon.
- Ma daj, miči se više, naporan si.
- Pa što san ti ja tol'ko gadan?
- I više od toga.
- A jesi neka….a očeš mi dat' svoj broj mob'tela ako se možda pridomisliš?
- Ma daj čoviče odjebi više, ideš mi na kaco, glup si, gadan i ružan, seljačino imbecilna miči mi se s očiju opaliti ću te šakom moronu retardirani!
- Ajme, sad si me povridila….
- Crkni!

Luda i nenormalna dolazim do male koja još uvik cila poletna skakuće unaokolo

- Ajde idemo doma tri ure su skoro.
- Evo, evo, još samo….
- Kupi se istog trena i idemo doma!!!!

02:57 - Krećemo doma.


03:39 – iskrcavam nju isprid stana i vračam se opet nazad odnosno vozim sebe doma.

03:49 – u krevetu napokon!

07:05 – zvoni alarm….

07:10 – zvoni alarm….

07:12 – zvoni alarm…

07:35 – dižem se i idem na posa….


24.08.2009. | 17:32 | 29 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Counter
Counter



alternativa blog naslovnici

Karakter club



Image Hosted by ImageShack.us
XIII
aparaci
cigo
ex nexu
harfax
here to stay
homer
hybrid
joe
peratović
proširene vene
sandokans
slon
vision thing
zaštitnik30


Image Hosted by ImageShack.us
armanina
buba
candy
chantal
cruellife zadranka
D.S.O.
feniks
ignis-nakit
jezzie
kirshna
mazohistički miško
more snova
nevenera
pantera
Penellope od Gospodara
secret
superbich
šljokica
teeja
tija
zvončica riječanka
z.l.e.v.A.n.k.a.



*DIZAJNOVI*
chaotic game
nlo
hitech
gadura
dimenzija
layouts
grims
tutor




Cursors






eXTReMe Tracker