ŠTO SVE JA MOGU


Image Hosted by ImageShack.us

• Ja mogu… tipkati poruke zatvorenih očiju.
• Ja mogu… pojesti cilu veliku pizzu.
• Ja mogu… zavrniti jezik skroz naopako, u slovo ''U''.
• Ja mogu… napraviti 10 sklekova.
• Ja mogu… voziti ko Šumaher.
• Ja mogu… hodati u petama od 15cm.
• Ja mogu… pročitati najdeblju knjigu u jednome danu.
• Ja mogu… zadržati dah samo 57 sekundi.
• Ja mogu… popiti litru votke.
• Ja mogu… voziti biciklu bez ruku.
• Ja mogu… pobijediti u pljuvanju u dalj.
• Ja mogu… ne spavati po par dana u komadu.
• Ja mogu… uvući se u svake hlače, pa i one najmanje.
• Ja mogu… plakati cijeli dan.
• Ja mogu… smijati se cijeli dan.
• Ja mogu… odnosno mogla sam, napraviti 450 trbušnjaka u komadu.
• Ja mogu... bez beda hodati naokolo i pivati na sav glas.
• Ja mogu… oprostiti sve svakomu, nažalost.
• Ja mogu… potući se s nekim bez po muke.
• Ja mogu… šminkati se dok vozim.
• Ja mogu… lakirati nokte dok vozim.
• Ja mogu… zavolit nekoga u par dana.
• Ja mogu… zamrziti nekoga u jednome danu.
• Ja mogu… plesati cilu noć.
• Ja mogu… ispeći najbolje kolače na svitu.
• Ja mogu… preplivati na ''muško'' oko 100m.
• Ja mogu… slušati najdosadnije ljude satima.
• Ja mogu… praviti se pametna i kad nemam pojma o čemu se priča.
• Ja mogu… okreniti se pod ručnom.
• Ja mogu… sama izdepilirati noge.
• Ja mogu... smuljati policajca da mi ne napiše kaznu.
• Ja mogu... smuljati sudkinju da mi oprosti kaznu.
• Ja mogu… voziti role i po škalji.
• Ja mogu… pretrčati jedva 100m.
• Ja mogu… biti sama sa sobom najviše po ure.
• Ja mogu… cili dan igrati Simse.
• Ja mogu… voziti biciklu niz skaline.
• Ja mogu… zaspati di god me se stavi.
• Ja mogu… izlagati sve živo i dobiti posa.
• Ja mogu… pušiti kutiju dnevno, pa ne pušiti 2 miseca.
• Ja mogu… ne počešljati se danima, tjednima.
• Ja mogu… poflekati se baš svaki put kad nešto jedem.
• Ja mogu… slušati radio i gledati TV u isto vrime.

• Ali zato ne mogu…uvesti reda u svoj život!!


05.08.2008. | 12:20 | 38 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2009 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Counter
Counter



alternativa blog naslovnici

Karakter club



Image Hosted by ImageShack.us
XIII
aparaci
cigo
ex nexu
harfax
here to stay
homer
hybrid
joe
peratović
proširene vene
sandokans
slon
vision thing
zaštitnik30


Image Hosted by ImageShack.us
armanina
buba
candy
chantal
cruellife zadranka
D.S.O.
feniks
ignis-nakit
jezzie
kirshna
mazohistički miško
more snova
nevenera
pantera
Penellope od Gospodara
secret
superbich
šljokica
teeja
tija
zvončica riječanka
z.l.e.v.A.n.k.a.



*DIZAJNOVI*
chaotic game
nlo
hitech
gadura
dimenzija
layouts
grims
tutor




Cursors






eXTReMe Tracker