be what you really are

petak, 12.05.2006.

CRKLA SAM!!

eVO, DANS SMO BILI NA sOPOTU... Bilo je sve samo ne sportski aktivno(bar kod mene..)
Mislim,crkla sam, evo umorna sam,jedva sam e dovukla di kompa da nešt napišem(ajd,malo preuveličavam)..Išla na Sopot pjehe i sa Sopota nazad pjehe pa popili po kavicu u vertigu..i onda ćiku..
došla kući,nisam se ni odmorila pošteno, već sam morala spremati ovaj rusvaj u svojoj sobi,uglancala sam sobu...divim se samoj sebi...Pa sam sac starom pravila svoju omiljenu voćnu tortu i kolače...
Sutra će mi doć frendice(sandra,gaby,dalija,dany,željka,daca,irena...) na roštilj,kolače i te shitove pa ćemo naveče u grad....jupiii!smijeh
kad sam sve pospremala onda sam otišla kod dace, i evo prije par minutav sam došla od nje...
pričale smo punih 2 sata bez prestanka..toliko toga smo si imale za reć..mislin nismo se vidjele 2 tjedna....popila sam kod nje kavu,sad neću moć spavat...
Al, to je i bolje jer mi je opet inspiracija odlična pa ću pisat.....probala sam sinoć neku pjesmu,al ispala je jadno tako da ću se baciti na preuređivanje knjige...
Eto, ono, dan je bio o.k..happy sam što mi sutra stižu legende...thumbup
jedino mi je bed što ne može doć ČOLa, ona je iz Tovarnika pa ono, nije baš zgodno 30 km vlakom...bedd!no
Al,eto, što je tu, tu je...
Pozzz svima!!!kiss

- 21:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #