be what you really are

srijeda, 10.05.2006.

Life is good,life is perfect!!!

Narode, danas sam previše happy!!! Da je bar svaki dan ovak dobar!!smijehthumbup
U školi,čista zajebancija..3 sata daktilografije(odmor za dušu), onda 1 prava(pitala je,mene nije...)!
Nulti smo imali test iz hrv, rekla sam da neću doći al eto mene štrebera, morala sam doć! Mislim da ću dobit 4-5...nadam se....
Cijeli dan se sprdali...uživali, ekipa(Sandra,Gaby,nina,Dany i dalija)-pozzz curke!!!
Napadale me:"Šta da ti kupimo za rođendan?!"
A, ja reko:"De, odjebite,jebeš poklon!" Al znam da će mi nešto kupit i veselim se....smijeh
Sutra imamo nulti i 4 sata! Jupiii!rofl Pa ćemo poslije šk u Passage, moram častit frendice povodom rođ-a i tak....Nadam se da će bit ludo, a onda u subotu tek pravo slavlje.....smokinpartyparty
danas smo poslije šk išli do passaagea Čola,Hrgovička i ja...Popile po kavicu i igrali razlike, odiigrale smo 4 partije, onda je stigla i Željka pa nam se pridružila, pa smo crkavale od smijeha...ma, bilo je super za razliku od jučer....
Jedva čekam sutra...čovječe 16 godina...al sam ponosna....zujo
eto, dragi moji veliki pozzz vam šalje vaša Dea...Sve vas volim..al baš sve...Ma, i vas koji mene ne volite....
Sve je super i sve je za 5 pozzz!!!
p.s. Daco, fališ mi, dolati više u Vinkulju..ima da se ubijemo u subotu!!!! Voji te tvoja dea!!!!kiss

- 21:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #