be what you really are

utorak, 09.05.2006.

DOOSSAADDNNOOOO!!!

jEBOTE, KOJI USRAN DAN!!! Dosadno je bilo cijelo vreijeme u školi, ajd, osim zadnjeg sata kada smo imali geografiju pa smo moja Wenuša i ja "malo" sprdale ljude i tak.. Uglavnom, još me bole bubrezi od smijeha...he-he-he...smijehsmijehsmijeh
Jedino to mi je i popravilo ovaj jadni dan...poslije šk na kavicu s Čolom do passagea..ono,ništ posebno zanimljivo, isto ko i svaki dan..FUCKING MONOTONIJA...puknucupuknucu
Srela sam Brunu kad sam išla kući iz šk, on bio na motoru pa je stao i malo smo parlali i tak.....
Danas nam je u šk paeagoginja podjelila neke tzv. "paketiće" sa ulošcima i držala nam neke prodike o našoj higijeni..ha-ha kao da ja ne znam održavat svoju higijenu...bolesno...mislim, ima nekih ljudi koji ne drže do sebe("malo smrde) al eto..NO COMENT..rolleyes
Došla kući, moji svi nešt nadrndani, stara šuti, stari šuti...,ma, kao da se meni priča s njima...
Sutra pošemo test iz hrv nulti sat, mislim onak istina je da mi je to najdraži predmet, al ovaj put fulll nisam učila tako da se sutra neću pojavit na nultom..cool
Šta da vam još velim, dragi ljudi, život je katkad jadan, kao npr danas ali nadam se da će sutra biti bolje...
Veliki pozzz mojoj Daci koju nisam vidjela 2 tjedna...sad sam pričala s njom, zvala me baš dok sam pisala post..fali mi ta žena...al eto, vidjet ču ju u petak...
e, da, odpisivala sam se s onim mojim likom iz osijeka, trebali smo se naći 19. u Vukovaru na nekom partiju,nismo se vidjeli godinu dana pa bi već bilo vrijeme(već sam nestrpliva), ljudi moji tip je predobar, trenira košarku, vozi skate, sluša metal...onak....al to je ono čista napaljenost...brija i tak....
Al, on vamn je morao crtati grafite i murja ga uhvati...jooojjjludlud
No, to bi bilo sve, još malo ću se pomolit dragom Bogu pa u krevetac, valja sutra rano ustat....
Pozzzz svim ljudima dobre volje!!!wavekiss

- 20:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #