be what you really are

nedjelja, 07.05.2006.

Subota rules!!!

narode dragi, jučer sam se ustala na ljijevu nogu!!! Bila sam totalnop nadrndana na cijeli svijet!!burninmad Ujutro sam išla na Krizmu od Ireninog brata, pa smo bili kod njih punih 7 sati....čpa ljudi moji dobila sam POPIZDITIS.....headbang Što je previše previše je.....al za sve je kriv moj stari..on je našo kartati baš kad smo treebali ići kući,a ja vam velium svakjog gosta 2 sata dosta!!!!
Morali smo ga čekat dok završi(iako je i moja stara popizdila), dogovorila sam se s Irenom da ćemo skupa u grad, pa smo išle kod mene da se sredimo pa nas je tata odbacio do grada,,,
U gradu:-stigle smo prerano, pa je bilo ŠUGAVO na početku, još sam srela jednu osobu koju NIKAKO NE MOGU VIŠE PODNJETI.......puknucupuknucu Al fullll me živcira ponašanje te osobe.....no neću trošit riječi na tu budalu....
Kad smo se Irenica i ja takoreći ZAGRIJALE I MALOI UFI+URALE onda je tek poče4la zabava, plesale smo ko lude(još me bole noge...U Passaageu je bilo mrtvilo tak da smo večinom bile u Gensheru.....Popile po pivce(za živce) i tak...
Pokušale smo upecat koju zgodnioju ribu al ništa od toga(dabašnji tipovi ne prilaze prvi curama) JADDDNNOOOO!!! ZAŠŠŠTTTOOO??!!!!puknucuburninmad
srele smo 100 poznatih ljudi sa svakim malo pošprehale i tak....
Jutros sam koma i sve me boli, al evo bit će bolje....smijeh
Pozzdravljamo vas Irena i ja , budite mi dobri!!
Pozzz i za "Lupus in fabula!"....kisskiss

- 11:45 - Komentari (17) - Isprintaj - #