be what you really are

ponedjeljak, 01.05.2006.

Zašto si ga ostavila?!?

Pa, poludit ću!! Svi mi pile mozak sa pitanjem:"Kako si mogla ostavit tako super dečka!?!"headbangburninmad
Šta koga boli k---c zašto sam ga ja ostavila?? NE VOLIM GA VIŠE I TO JE TO!!
jEL TO TAKO TEŠKO ZAB SHVATIT...ON JE BIO SUPER I IMAM VE POHVALNE RIJEČI ZA NJEGA, ALI, HELLOOO, NE MOGU SE JA TJERAT DA NEKOG VOLIM!!
Sad volim nekog drugog i točka!!!burninmad
Sad mi neka treba šalje komentare kao da će mi se osvetit zato što sam ga ostavila!! bolesno, zar ne!!
Kaže ta treba da je ona utjecala da danas pada kiša i da se ja ne zabavim na Sopotu, e pa stara moja MENE NIŠTA NE MOŽE UNIŠTITI, a pogotovo ne neka jadna kišica i da znaš:dana ssam se super provela sa Dacom i Irenom.......He-he-he!
Znate onu dobru staru:NE MOŽE NAM NITKO NIŠTA
JAČI SMO OD SUDBINE,
MOGU SAMO DA NAS MRZE
ONI ŠTO NAS NE VOLE!!!
smijehsmijeh
jA SAM HAPPY, a i moji bližnji, a to mi je najvažnije!
Pusssaaa svim ljudima dobre volje, svima onima bez predrasuda, svim onima koji se ne petljaju u tuđe živote i svim onima KOJI NE GLUME DA SU NEŠTO ŠTO U BITI NISU!!!
Voli vas sve DEA!!! pozzz!wavekiss

- 21:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #