be what you really are

nedjelja, 30.04.2006.

dRAGI bOŽE, MOLIM TE....

...da SUTRA NE PADA KIŠA!!!!
Večeras ću se pomoliti da sutra bude lijepo vrijeme jer sam se full nabrijala za sutra...idem na Sopot sa jednom ekipicom i tak...nadam se da će bit dobro tamo..smijeh
Danas sam bila na pričesti od male sestrične...UMRLA SAM OD DOSADE...nut Sami starkelje, ljudi piju pivo i žderu onu svinjetinu, žene tračaju,piju kavu i žderu kolače(a sve su već debele...), djeca skaču po dvorištu, JA TAMO JEDINA NORMALNA...
nE BIH ja ni išla tamo al me stara natjerala jer rodbinu nisam vidjela 100 godina....(a oni meni kao falili-hi-hi-hi)
Ajd, preživjela sam i to,sad ću pripremat stvari za sutra,nadam se dobroj zabavi,mislim ipak je DAN NERADA,pa bi se moglo reći i moj dan jer da sse mene pita ja bih po cijele dane spavala.....
Ovo bi bilo sve za danas...kratki izvještaj o proteklom danu..mah
Pozzz curama s kojima ću sutra bit na Sopotu:Željki,Sandri,Ines, Daci i ostalima...Pussssaaaaa!!kiss

- 18:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #