be what you really are

četvrtak, 27.04.2006.

Kišno ali ipak...odlično...

Evo mene!! Ovaj tjedan mi je u školici ODLIČNO!! Zabavljamo se, pod odmorom haramo hodnicima i promatramo određene osobe...hm,"Lupus in fabula" Neka vas ova izreka ne zbunjuje jer samo 2 osobe znaju o čemu se radi...ništ previše bitno,ali mi je to jedna zabavna igrica...
He!!smijeh
Prekinula sam s Brtunom još u utorak...Nije nam bilo lako..pogotovo njemu, al pomirio se s tim,rekao je da me voli i da će me pustiti samo meni za ljubav..
Svi mi kažu da nisam baš NORMALNA zbog toga što sam ga ostavila jer im je super..Kad boluje razmislim neznam da li ću sresti ikoga tko će me tako voljeti..Aliu sa d mi to ne treba,sad sam:LUDA, MLADA, ŽELJNA SLOBODE I ŽIVLJENJA...partysmokinthumbup
aLI,OSTALI SMO FRENSOVI I TO MI JE NAJDRAŽE....
Planiram gdje ću za 1. Maj...Imam više solucija, a sutra ćemo se definitivno dogovoriti...SAMO DA KIŠA NE PADA TAJ DAN!!!!!
LJUDEKI, JA NEZNAM KAKO DA UBACIM FOTKE NA OVAJ PROKLETI BLOG,POKUŠAM I KAŽE DA SU PREVELIKE...HELPNITE MI!!
Cijeli dan je paduckala kišica, al ja sam imala sam 4 sata pa sam skoro 2 sata bila na kavi u Passageu...a poslije sam išla s Čolom da si kupimo sendviče poa smo ih išle smazat u park....njam-njam...njami
Eto, sve u svemu,NIŠTA POSEBNO...dobro sam raspoložena ovaj tjedan i neka s esamo tak nastavi!!
Pusa svima!!
p.s. Posebna pusa Gaby i Nini koje trpe moje faze u vezi one stvari uvezi poslovice s početka posta!!
Budite mi svi veseli, zdravi, volite se i tak..sve naj...do idućeg posthica...wavemah

- 20:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #