be what you really are

petak, 21.04.2006.

Opomena


čOVJEČE PAZI
dA NE IDEŠ MALEN
iSPOD ZVIJEZDA!

pUSTI
dA CIJELOG TEBE PROĐE
bLAGA SVIJETLOST zVIJEZDA!

dA NI ZA ČIM NE ŽALIŠ
kAD SE BUDEŠ ZADNJIM POGLEDIMA
rASTAJAO OD ZVIJEZDA!

nA SVOM KONCU
mJESTO U PRAH
prijeđi sav u zvijezde!

a.b.šIMIĆ


Evo, napisala sam ovu pjesmu jer je to jedna od mojih najdražih pjesama...Ja inače obožavam poeziju i puno ju čitam..Ova pjesma me se dojmila još prvi puta kada sam ju pročitala i svaki puta kada ju iznova čitam nadahnjuje me i daje mi snagu za dalje, snagu za naprijed..
Pjesma kaže svakom čovjeku da ne prođe malen ispod zvijezda, to jest da ne prođe ovim svijetom ,ovim nebom ZATVORENIH OČIJU, DA NE PROĐE OVOM zEMLJOM A DA NA NJOJ NE OSTAVI NEKI SVOJ TRAG, NEŠTO PO ĆEMU ĆE NAS PAMTITI.. Ne moraš dobiti Nobelovu nagradu ili Oskra, pronači lijek protiv aids-a, jednostavno budite svoji, težite uspjehu u životu, postavite si ciljeve u životu i ostvarite te ciljeve, neka vas ljudi pamte po dobrome, već samim timevi ostavljate svoj trag na ovome svijetu... Svaki čovjek je na ovome svijetu sa nekom zadaćom, a ničija zadaća nije da životari od dana do dana..Zadaća je da ostvarite svoje ciljeve, želje, da uživate u ljepoti ovoga svijeta i da širite ljubav i oslonac osobama koje volite..Zato, dragi moji ne mojte ići maleni ispod zvijezda i kiss

- 12:03 - Komentari (14) - Isprintaj - #