be what you really are

ponedjeljak, 17.04.2006.

17.travnja 2006.

NOVE ODLUKE SU TU!

Jutros sam trebala ići ko Dace da vježbamo, ali smo obje zaspale!! (zašto me to ne čudi?) Mislim,onak mi uvijek zaspemo kad treba vježbati..Al dogovorile smo se da ćemo navečer!!
Donijela sam par novih odluka! mislim,stvarno mi treba par promjena!!
Moram popraviti ocjene,skiniti par kilica,malo manje telefonirat(stara mi je popizdila kad je stigao tel. račun),skupljat lovu za moregreedy(kolko je to moguće jer ja kad imam trošim,a kad nema,e onda:"Zavrni ventile!")...
To je tak par glavnih odluka...smijeh
Ne mogu a da malo ne prokomentiram to kako se neki ljudi zamaraju tuđim životima a kao da nemaju dovoljno svojih briga!! I još najviše mrzim kad netko ne može prihvatiti da se ljudi trazlikuju i DA NE MOŽE SVATKO BITI SVAKOME PO VOLJI..headbang
Takva sam i ja prije bila i vjerujte nije bilo dobro! prihvati ljude takve kakvi jesu! To vam ja savjetujem. Ja više voljim kada je netko ONO ŠTO JE bez obzira ako semeni to baš ne sviđa,a najviše mrzim kada netko glumi da je nešto ŠTO U BITI NIJE!!burninmad
Eto, dosta mog filozofiranja!
Pozzz frendicama Tei iŽeljki! Cure,budite svoje,to je najbitnije! thumbup

- 10:13 - Komentari (10) - Isprintaj - #