Funbox (ili ne)

A ovaj sam ljepotan ja(NOT!):




___________________________





Moj anblivbl šekši ražreeed... KLJiK

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Tu inace ide opis bloga

DWI Laws
DWI Laws


Ae evo ja opet imam blog ;-).
al za one koji ne znaju moja prica:


Ime: Tony
Prezime: Irelevantno
Godina imam: Petnajst, za neuke to je 15(i pol :p )
Prebivaliste: Potpune nebitno
Škola: Najsugavija srednja skola mrtvog kralja Zvonimira... ili Tomislava...mah...
Smjer: Hotelijersko turisticki tehnicar

Bracno stanje: Slobodan (ne rastavljen, ne udovac nego cisto, pure slobodan..ne milosevic nego...omg sta ja pisem e..)
Sto volim: Nesto
Sto ne volim: Nesto



________________________

ziPa riSta e

IVaa...Iwič =))


EkiPa iz MaLinsKe


HeLgA and.. AnAaaa =) =) =)


LukKrreCiyAa (=

nedjelja, 27.07.2008.

asti gospe...post

djeste bando eto mene ;)
danas cekam vise 13:00 sati da moj sandro i ja idemo malo roniti ispod centra da istrazimo tamo nekog divovskog puza...inace jucer sam napravio chek dive da se prisjetim podmorskog svijeta...i sad sam totalno OVISAN o tome...sad cu svaki dan da ronim...aaaa jedva cekam :D =D =))


inace bio sam na tekmi Hrvatska-Poljska u rukometu u crikvi u utorak..atmosfera bila prejebena, pozdravio sam svog prijatelja mirzu(džombu ofc) koji mi je poklonio sponzorsku majicu ^_^..jos da nismo izgubili 9 razlike bilo bi jebenooo...
inace imam dosta snimki ali mob snima MP4 format tako da nemogu stavit na jutjub o_O


ahh...i tako idu dani praxa gotova sad mogu radit kod starog, to je i uzivancija jer i ronim a to je jeeebeeenooo =D =D =D

evo stavit cu par mojih seksi slika B-) (nat)


ja u ronilackom odijelu




ja sa ispeglanom kosom (hvala Kristinka :p )



| Komentiraj (100) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.