Old love ( ljubav stara)

04 siječanj 2006

Svoju staru ljubav sam ostavio posljednjeg jutra prosle godine.......... a dugo smo bili nerazdvojni......

Prica ide ovako....

Imao sam tek sedam godina kad mi je stariji brat dao u ruke njegov tek kupljeni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na njemu sam zasvirao prve akorde, ozvucene pojacalom ....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nakon pet godina vjezbanja, prvi put sam zasvirao sa bratom na igranci.
Tada se svirao rock'n'roll, po Omladinskim Domovima Kulture....kafici i diskaci su bili tek vidjeni u americkim filmovima....

Potom je uslijedio rat i puno drugih stvari..... promjenila se vremena skroz...............
U rano proljece 1997 godine.... kupio sam svoju ljubavnicu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.... za potrebe sviranja narodnjaka po svadbama i inim priredbama slicnoga karaktera...
Mnogo smo zora docekali zajedno.....mnogo popucanih zica......... i doceka Novih Godina...
No, nemam vise benda.....nema vise svirki.....
Na prvi dan Bozica sam odsvirao u kaficu posljednje rifove pred nepostojecom publikom.......
Ne slusa ti ovdje nitko vise Claptona, Dylana..... Divlje Jagode....Atomce..Dugmice...
A dosla je ponuda!
Primamljiva ponuda...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

+ futrola, stalak, pojacalo i dva kompleta zica........
Materijalno gledano, trgovao sam jako dobro..... u dobitku za jednu trecinu vrijednosti...
Ali ono sto je meni taj fender znacio se ne moze mjeriti novcem!

Rastali smo se, hladnog Silvestarskog jutra.........
Sa novom ljubavnicom krenuo sam u sutra!!

<< Arhiva >>