Jednoj osobi koju sam povrijedio a nisam htio

22 studeni 2005

Na badnje veče

(Prljavo Kazaliste)

Na badnje veče,dok su zvona, zvona zvonila
Pred crkvom Svetog Blaža ti si dušo stajala
I nekim starim šalom kosu si malo pokrila
Eh, da je ne bi neka pahulja valjda smočila

Pričaju mi da se sramiš kada čuješ za mene
Al' nisam ja ni pola tol'ko loš, k'o što kruže glasine
Ja imam samo jednu nesreću, uništim sve što dotaknem
Al' svu svoju ljubav čuvam samo za tebe


Zbog mene ne plači,
Suza nisam vrijedan
Kasno je
Da se sada mjenjam

Milion puta prošao sam ispod tvoga prozora
Da si rekla samo riječ došao bih krilima divljih gusaka
Jer nisam ja ni pola tol'ko loš, ko što kruže glasine
Ja imam samo jednu nesreću, uništim sve što dotaknem

Zbog mene ne plači,
Suza nisam vrijedan
Kasno je
Da se sada mjenjam

Jer ti si meni nešto poput korijena
neka stara navika

<< Arhiva >>