Kad ja i moj bend.... zasviramo i za pojas zadjenemo

28 srpanj 2005

Ljeto je u punom zamahu........po gradu su svi kafici otvorili ljetne baste...i muzika tuce do bola....
Je, dragi moja...do bola....zato sto tuku turbo-mega-giga-folk narodnjaci
Pa usi zabole kad ih cujes...
U Hrvatskoj mozda jos ima nade za rock ali u Bosni je crko definitivno... djavli ga odnijeli jos odavno.
A kriza neka u PM... lijepo bi bilo obrnuti koju marku od svirke......
Nema vise igranki i domova kulture gdje bi se moglo svirati....samo kafici...
I kako da full bend (petorica ili sestorica) svira tu.....dok razbacamo opremu okolo..vise i nema slobodnog mjesta u kaficu...... i naravno ljudi se dosjete...uzmes klavijature, nakljukas ih midi file-ovima i sam sve sviras i pjevas.......
Na reklami pise :"Muzika uzivo"!! ...sve je to goli k... uzivo samo otvaraju usta...ali taj tip dodje otvarati usta za 100 marola.
Moj bend, da ga jebes, ne sviramo bez 50 KM po glavi stanovnika........matematika kaze da smo preskupi.... i tako smo bend i ja svoje odsvirali.

<< Arhiva >>