t moj usrani zivot t

01.11.2006., srijeda

Odluka je pala!!
Odlucih ja....ovaj blog je sranje..mislim..ne tako veliko al je sranje...ja ga ni nebi zatvarala al imam problema sa komentarima-kada ostavljam bude mi link od starog-debilijade..jer ja se nesjecam svog linka ni niceg pa eto odlucih napravit novi blog...
mislila sam da cu ostat na ovom al jbg..................................................................i nemogu stavit slikicu pored koemntara :P i to je isto josh jedan razlog eto,jednostavno mi se neda vishe...ovaj blog je prestar ha ha ha....tako to...blog ce bit od sad na adresi:http://the_obrijana666.blog.hr
pozdravljam vas..i molila bi vas da nekomentirate vishe na ovaj blog neg na adresu iznad..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.