t moj usrani zivot t

28.10.2006., subota

...Eo da i ovaj post neispadne retardiran....
Posto su mi neki ljudowi rekli da pishem ful sjebane naslove i tak to yeseto ovo je posveceno njima..lol...i eo sad stvarno posto je tearekla da sam joj posvetila 2 recenice u predproslom(il kojem vec) postu sad joj posvecujem cjeli post..(mislim i sama sebi haha)eto..ovo nikog nece zanimat,mozda ce samo tea ovo procitat..
od kud da pocnem????khm..da..........dosla ja u 7 i pol kod erste banke i cekala sam teu do jedno 8..madkucko!i dolazi meni neka zene iz splita i govori dal joj mogu rec di je guvernerova a vids mene:a jebote sha si mene nasla..i sve isprostacila i nakraju skuzim dan eznam..i onda dosla tea napokon..i onda mi josh ona keze da dolazi njena frenidca iz skole s nama pa da i nju cekamo..i nju smo cekale do jedno 8 i pol :))) prekrasno jelda?al nea veze..i mi krenule..neznam ni ja di..aha,na kont..dosle,sjele i dobro ovo je nevazno...nesh se zajebavale..tea tea ma ni bubnjeve neznas svirat rofl i jebi se,ostalo mi crveno na nozi sto si me udarila sa onim kurcem..cc...dok sam cekala teu srela dosta poznatih ljudowa,i astrid..bash sam bila happy....i kasnie mi se tea isprdila u facu(bash ti fala to je velik znak paznje jelda)....a nesjecam se kako se ona druga cura zvala..nesh kao natali..il natasa..ma..svejedno..vidle smo ''metalka'' u dopicnjaku kako sam joj se smijala..lol..jadno..i di sam stala?aha da..i osle mi do hambija jer su ove dve isle jest a ja bash mislila da cemo se izbit-ali neee,jer one su morale po hambi..da..vrajt..i onda kad vec i one ajde i ja cu pa hambi i zuja-grozna kombinacija..bljuf..dosle do neke fontane valjda netko detrđent stavio tam :P pa je bash kul al od pjene su nam ruke tako smrdile...yuck...i josh smo se kidale nekom psu jebote al svejedno..nie to vazno lol..nisam imala dovoljno para(po obicaju) pa se prosvercala..a vidsi neki lik ko bakula(a mozda je i bila bakula neznam)zapricao se sa soferom ono ovo a ja se tresem ko picka..i molim se da nie..i izade lik..uff...vishe srece neg pameti.....i tak to,i dodem ja doma i skuzim da je valjda kako sam pivo ostaivla pokraj fontane upala pjena i sad mi sve u ustim fuj...ajme izbljuvat cu se lud
sljedeci put vam stavim video(jer sam nesh snimala ove)..a sliku mi je ova kuja moja pobrisala..neka tea,neka al vidit cest i sljedeci put-i samo probaj stavit moju sliku na svoj blog...
ae to bi bilo to od mene za danas..komentirajte,nemojte vishe da moram spominjat to :P
hail and stay dead..smokinparty

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.