t moj usrani zivot t

20.10.2006., petak

Jebem ti mater Tea!!!smijeh
ovaj post je posvecen jednoj maloj kuji Tei!!wink...da..bude ona vech to skuzila...al imash cast tea zauzet jedan post na mom blogu!!zajebavam se..zujoeo kome se opet da citat moje jucerasnje dogadaje na kontu i palachu kad neam nish pametno za rec,osim sto sam se opet doobro ispisalayes...e nish drugo pametno...samo sto mi je jucer glava padala kad sam dosla doma,nepitajte ni zastrofl da..a danas petak,a pada fakin kisa!!!!pa to je retardirano,kako petkom mozhe padat kisa?!?!?!?!pa danas je dan za izlazenjeeeeeesmokinparty u picku materinu..jebena kisa..a sutra kao sto svi znaju u palachu je svirka..na to neznam dal cu ic iako bi ja ful isla al neznam josh s kim cudead..i ful se dugo nisam napila..yea,cak od bele nedeje!!headbangmadpuknucublablakatastrofa...trealo bi bar malo popit,ako se vech necu napit...sljedeci put kad izadem sa nekim..ocu sigurno(tamara ak ovo citas,nemoj komentiratwave)
i eo zamjenih ja video vishe nie od metallice fade to black neg je sad meni tako jebacka pjesma od cradlea Nypmphetamine:
a i spot je tako..super super :)
Templates by Morgana 13 Luas

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.