t moj usrani zivot t

06.10.2006., petak

Slikiceeeee!!
evo me ponovo ljudowi i ljudekice..i am back!!!wahaha...eo vam nekoliko slikica pa ''uzivajte'' ou yea...tu vam je moj razred,nazalost ja,moji radovi(crtezi),frendovi i bla bla blaaa!!
i tako to..zivot ide dalje,ja sam ozdravila i sve to...
btw,sve slike su dosta mutne,jer znate,nemogu svi drzati fotic u ruci da im se ruka ne pocne trestyes i am sorry...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo vam je moja Nikica..ma legenda od cure,ide samnom u razred...ludacha vjerujte...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us samo cure pod mat...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usah ovo je jedan od mojih novijih crteza..nish spešl..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us josh jedan moj novi crtez..e sa ovim se vec da pohvalit :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us kizZaaa!!a moja slatkica!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je natjecanje ko ce napravit bolju facu hihi..100% vi ovo nemozete sto mozemo mi! :))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ae ae...sad recite da nie smjesno!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us opakeeee cureee!zajebavam se...bash smo si fancy-smensy,pinky-sminki(ou yea,ja sigurno ne)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us frendici za rodendan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je dokaz da sam se udebljala kilu!hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us josh jedan od mojih novih radova....ni to nie nish spešl..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je neki sotonisticki crtez...mda..neznam ni ja sto predstavlja..lool.to sam bezveze pocela crtat i ono,sto ispadne,ispadne..i ispalo jesmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us yea mi ucimo kemiju da,da...ooo da,sigurnodead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us metal smajlic..u skoli necete nac praznu klupu tam di ja sjedim,uvjek je on nacrtan(moj zastitni znak haha)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us moje drazesne marte,koje su mi cak draze i od starka...daaaa daa...ko ima bolje...neka suti!!lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us frikusha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us i kao secer na kraju moj preeejebni Ville Valo(iako neslusam him,on je tako jebeno dobaar)


eto..josh mozete pogledat neke od starih radova na mom starom blogu....da...
ima josh puuuno toga,puno radova i svega al to drugom prilikom jer mi se sad stvarno vishe nie dalo stavljat..


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.