t moj usrani zivot t

03.10.2006., utorak

Otvorenje new bloga..
Eo,otvorila sam new blog neznam koji(mislim 6.) po redu...nie da sam sretna jer je stari blog ipak bolji...nisam ja kriva zato sto sam otvorila novi blog,ja sam htjela ostat pri starom al ocito da dok su ovi kreteni radili sve ovo za komentare i nesh prepravljali,ja tako nisam mogla pisat postove na svoj blog,niti josh nemogu jer neznam lozinku i to,sve sam zaboravila...i tako...zalosno jelda?namcormda...uglavnom,nadajmo se da ce ovaj blog biti bolji od mog starog a uz komentare moje metal sisterke-koja mrzi cigane-koja redovito komentirasmijehthumbup,daugter of pain,moje Astrid i josh nekih,bit ce the josh bolji od boljega smijehono..omg...nish niste skuzili hehe...ko vas jebe!!!njanjanja!!zujoi tako to.....sada trenutno nezelim pisati puno o danima koji su se izdesavali,pogotovo ne o beloj nedeji na kojoj sam bila pijana ko letva al doci ce i taj dan kada ja budem sposobna za tako opsirno pisanje jer sam trenutno bubana....noimam valjda neki virus....a jbg.....mogu bit sretna sto sad neidem u skolu i sto mi stara isla u video po Gospodara prstenova :)
hihihi...i tako uglavnom ljudowi moji predrazesni,cuemo se,vidimo se..
osjecajte se pozzdrawljeno!

by:The Obrijana Glava

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.