< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

*ja*

Linkovi

blog layouts

blog layouts

Friendster images

S. Valentine images










image hosting file

image hosting file


Cursors

utorak, 09.01.2007.

danas 9.dan nakon lude novogišnje noći, on je još tu.........čujemo se svakoga dana, i stvarno neznam šta bi bez njega.......mislim na njega svaki dan, svaki tren, svaku sekundu..........malo se zezamo,malo ovo malo ono..........ponekad mi se čini da čak planiramo cijeli život, kako će mo ga provest zajedno..........takvo nešto još mi se nije dogodilo u životu...........da se netko toliko brine o meni.on je tako pažljiv, nježan, ponekad i malo ljubomoran, ali me uvijek uspije nasmijati u pravom trenutku..........nezam šta još da kažem, osim da mi je trenutno on sve, i nadam se da će tako i ostat.....stvarno ga ne želim izgubit..........volim je njega, ali i on mene................nije on kao drugi dečki, da su te spremni povalit, i odjebat.....kao što ljudi kažu ljubav nije kad nekog voliš zbog njegovih vrlina, već zbog njegovih mana.............

mama mi je neki dan da je on bila s tatom hodala 3 mjeseca kada su se oženili, i kaže da nije osjećala ono nešto, i mislila da je to to, već mi kaže:kada si spremna trpit muža i otići od rodne kuće, onda je to to............e pa meni je to dosta teško shvatit........no što ako je to to, ja na neki način jesam spremna ali mislim da je još rano za mene........neznam...............



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>