by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

*******************
TOGETHER
*******************

Evo 6 curki iz Zagreba... best frendice ...Neko nam zbriso blog, ovo nov.. finito..byby

** ps.. VI sto nas vrijedate.. ma znamo da ste ljubomorni na nase savrsenstvo,hahah .. sta ne kuzite da je ovo zajebancija onak ddd i vasem vrijedanju i mrznji nikakve koristi.. Nas je 6,razmislite si malo....DRZIMO SE ZAJEDNO i dobit cete duplo..haha..Ljep pozdrav ljudi ! =) :kiss
:

O nama (:

Kuja br.1
Anamarija

>>>FuCk!nG Pr!nCeSs<<<


Image Hosted by ImageShack.us


~+$They are my best friends..break them heart.. and I will break your face!$+

heart pixel. Moje ime je Anamarija.. prijatelji me zovu Ana xD..
heart pixel. rodena sam 21.08.92 u zg..mam 15 god i 1.razred sam 2.ekonomske..hehe..
heart pixel. treniram ples..jazz dance od cetvrte godine iii obozavamm svoje best frendice.. uvijek radimo neka sranja il se nama dogadaju.. ugl.. nikad nam nije dosadno.. zivimo ovaj zivot sto bolje mozemo.. i sretna sam.. velika su mi potpora kao i obitelj..i bez njih bi bila izgubljena..
heart pixel. mrzim ljude koji su umisljeni.. bahati i sude druge po izgledu i nacinu oblacenja.. koji tracaju druge a nisu ih ni upoznali, niti neznaju kakva je ko kao osoba.. to bi bilo sve zasad.. aj ljudovi uzivajte.. pouzz =P ..
msn vam netreba... zato adios!!!

Kuja br.2:
Lara

>>>FuCk!nG SveT!ca<<<


Kuja br.3:
Leona

>>>FuCk!nG SpO!LeD BiTcH<<<

TRENUTNO MRZI NEKE LJUDE..
Dugo mi je trebalo da shvatim neke stvari, ali jesam.. FCK U!

Kuja br.4:
Marija

>>FuCk!nG Car!ca<<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



"Ja nemam ni snage ni hrabrosti da ga ne volim..Da mu u oći pogledam,a da ništa ne osjetim..."

Ugavnom moje predivno,kul ime je ....taramtaraaa MARIJA!! hehehe loool no da ....Rodendan mi je 13.08 i ima da mi ga cestitate inaceburninmad haha mislim da sam tu najstarija al ono nema veze kus ne??No salu na stranu ...idem u ŽTŠ(to vam je inace zeljeznicko tehnicka ak ste neinformirani =))2.e3 to moj ludi razred...kaj da vam velim....mogu poslusat sve al vecinom slusam narodnjake a vi kojima se to ne svida lagano odleprsajte onda...beljOve plavuse i Marina su mi samo prolaznici u zivoru znate tu me ukljucile ono reda radi sam da stojim hahaha ma da ugl....ja njih jako jojim i neznam kaj bi bez njih....kiss Mislim da vam je to dosta da znate,jer inace ne govorim bas o sebi hrhrnut Msn vam nebum napisala jer mrzim kad me neki pedofil doda odma se pocnem svadat s takvima headbang

Kuja br.5:
Marina


>>FuCk!nG PeRka<<

Image and video hosting by TinyPic

Zovem se Marina,zovu me Perka.Rođena sam 31.08.1991. a po horoskopu sam "djevica"ha ha...
Doma imam zoloski vrt tj. imam dvije macke, kurva Miki i kurvin sin Princ,i neznam koja je to vrsta al
zovu se Željka i Tomislav(stara mi tvrdi da su mi nekaj u rodu al ja joj ne vjerujem, kao kaže to su mi brat i sestra) Idem u Ugostiteljsku gimnaziju u utrinama 1. "nepoznati" razred!
Slusam black metal i mrzim Maru!!!!Obozavam jest
i volim zajebavat ljude na ulici pogotovo bakice i dedice!
moj msn je: rockerica51@hotmail.com
Kuš,ne?


Kuja br.6:
Tena

>>>FuCk!nG B!tcH<<<

Image Hosted by ImageShack.us


Za pocetak.. zovem se Tena i rodena sam 06.12.92..po horoskopu strijelac..hehe.. samnom nema zezancije =)
..vecinu svog predivnog zivota moram provest u svojoj voljenoj skoli.. lol... a to je klasicna gimnazija u zg..
..idem 1. razred.. i jakoo volim svoje kujice.. a jos i izlaske s njima.. pa opijanja i sve to skupa xD.. slusam najvise cajke.. a mogu i ostalo...
moj msn je: punk_is_not_death665@hotmail.com




Svaki nam se dao,svakome se digao,najbolji nas stigao...
sve ih zajebale, u zdrav mozak jebale i na vrijeme dobile.. (:

little heartlittle heart

UNITED AS ONE *

Photobucket


BEST FRIENDS 4 EVER
all the rest go fuck yourself we don't need anyone else!


Friends Icon


I luv u 4eva n always 2 da end... I cant live without u cuz ur my best frends.. <333

Photobucket

THIS IS WHAT BEST FRIENDS LOOK LIKE (:


Photobucket


~+*Kada bi svi oni koji lose misle o nama tocno znali sto mi mislimo o njima, jos bi nas vise ogovarali…*+~


Photobucket


Muškarci su snaga...muškarci su moć...
muškarci su samo za jednu noć...
za jednu noć i ništa više

MI smo KUJE al nas je VIŠE!!!


Photobucket


POŠTUJ dečka ko' i samu sebe
zajebi i ti njega da nebi on TEBE!!!



Photobucket


You said you didn't need me in your life. I guess you were right.


Photobucket

Kad se spuste okovi nemira,tuge i jada,znaj bit ces moja utjeha i nada!Kad nestane jednom nasih ludosti i smiijeha bit cu ti i dalje prijateljica i utjeha!

Photobucket

Ti i tu kad mi treba utjeha,kad sam tuzna ti mi darujes mnogo smijeha.Nikad me nisi izdala,najbolja si prijateljica i zato ti hvala!

Photobucket


Hej mala nebudi sljepa, budi sretna i vesela sto si tako ljepa, a on nek gleda tvoju ljepotu i
nek shvati kakav je kreten i zivotu!!

Photobucket

Prijateljica TI SI TA koja me voli unatoc meni i koja sve tajne zna...
TI SI TA kojoj govorim o otkucaju srca svog,o suncu svog proljeca...
TI SI TA koja mi brise suye s lica i na njima crta osmijeh ...
TI SI TA moja najdraza prijateljica !

Photobucket

~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tesko je kad volis, a nisi voljen..Kad trebas a nisi potreban, a jos teze je kad mu kazes,a on glupan misli da lazes.. !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Photobucket

Ko voli, nikad ne zaboravlja a ko zaboravlja nikad nije ni volio..

broken heart.

Tesko je gledati buduscnost ocima pune proslosti
Photobucket

Kad bi znao da te volim i da slomio si src jedno,dal bi tada ucinio nesto ili bi ti i dalje bilo svejedno?? (naravno da bi mu bilo svejedno.. )

Broken heart.

Placite zaljubljeni i ja sam plakala, kada sam ga najvise voljela, A NISAM GA IMALA..

Photobucket

Jednom kad bude kasno, kad shvatis rijeci moje,shvatit ces da si izgubio nesto sto je uvijek moglo biti tvoje..

Photobucket

Sa suzama u očima sam te pustila. Izustila sam ti svoje zadnje riječi: volim te.
Da li ti je to išta značilo?
Sada su to sve uspomene. Uspomene kojih ću se uvijek sjećati.
Život ide dalje.

*~+ Pjesmice ... <3

I know there's something in the wake of your smile.
I get a notion from the look in your eyes, yea.
You've built a love but that love falls apart.
Your little piece of heaven turns too dark.




But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein..




Now you’re gone
I realize my love for you was strong
And i miss you here now you’re gone
I’ve been waiting here by the phone with you’re pictures hanging on the wall
Is this the way it’s meant to be?
Only dreaming that you’re missing me
I’m waiting here at home
I’ll be crazy now you’re gone...




You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say that...
it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late..

And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new..




Davala sam momcima imena
ponedeljak, utorak, petak
al' ti nisi kao drugi ti si izuzetak..
Padali su na kolena hrabri
oko mene je minsko polje
dubina dekoltea razoruza
i karakter celicne boje.. :)








~**Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, to mora da je dobar čovjek!!*

A evo nas opet..hehe.. sada sa slikama O_o.. posto je bilo prituzbi da nemam slika na blogu..hmm.. no evo.. ali na pocetku imamo UPOZORENJE: za sve srcane bolesnike i ljude sa slabijim zeludcem.. te djecom mladom od 15 god.. Xd.. NE PREPORUCAMO ovaj slide zbog neprimjerenih fotografija... neke slike nisu odobrene zbog preevelike reterdacije...pa ljudovi uzivajte u slajšovu.. hhh.. uzmite kokice.. udobno se smjestite.. jer showtime pocinje... (=


***Ne moze nam niko nista
jaci smo od sudbine,
mogu samo da nas mrze
oni sto nas ne voleEEEE!!!!***



**Jer bol je jaca i od istine
nismo krivi mi za pobjede
ni poraze...***


***BFF FAFICE (=)**




|subota, 29.03.2008. , 12:00|

| Komentari (26) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.