69s iliti JingJang priče

nedjelja, 08.01.2006.

Što žene žele? (Hebenih 10 minuta razlike)

Da se razumijemo, govorim u svoje ime, ali mislim da vrijedi za većinu.
Ajmo odmah u glavu. Žele li 69? (Tko ne zna šta je to neka ne čita dalje, jer nema objašnjenja.)
Naravano, ali ne s tobom i ne odmah. Ako je priroda u ičemu kaznila homo sapiensa, onda je to zajednički orgazam. Praktička nemogućnost međusobnog razumijevanja nigdje se ne vidi fizički bolje nego onda kad su oboje zadihani, ustreptali i tu negdje između zemlje i neba. Ja bih odmah isti čas, uzeo je tu di je vidiim, a ona bi polako, postupno, penjala se vrhuncu i tamo ostala par minuta.
Hebenih 10 minuta razlike.
Pročitah na Internetu da prosječan coitus do orgazma u muškarca traje 10-12 min, a u žena preko 25 (bar onih sretnica koji imaju priliku za to). Eto (nepremostive) razlike. E sad, po mom iskustvu, ovih 10 minuta nije samo kod coitusa, nego di god pogledas. U šopingu (tu su razlike u satima), u slaganju odjeće na police, u kuhanji (ja preferiram dugo spremanu hranu jer je zdravija, ali nemam živaca je spremat), u .. P.M.. mogu nabrajat do sutra.
Sad, kad sam to prihvatio, da postoje prostor-vremenske razlike između nas (M) i njih (Ž) ostaje mi samo se malo potrudit, RAZMISLIT, kako i kad šta reći (Ž) da bi dotična bila zadovoljna? To je rješenje. Malo sutra! To je tek početak..
P.S.
Eto problema. Blog mi je počeo jednim naslovom, a nastavio tipičnom muškom fantazijom - ODMAH U GLAVU. Slijedeći put ću pisati o jednom mom doživljaju, kako sam krenio omah u glavu i kako sam .. popušio..

- 11:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>