četvrtak, 04.12.2008.

pozzzeviiii...

pozzzz svim frendovima...
osobito:
diani- koja me uvijek zna oraspolozit..zna otjerat tugu..uvijek je tu..volim ju..smijeh
endry- kojoj vjerujem..uvijek je uz mene..mogu se zaebavat s njom..volim ju..smijeh
heleni- zna me nasmijat..znam da me voli jer mi uvijek pomogne..volim i ja nju..smijeh
karolini- kojoj mogu uvijek reci sve..uvijek se mogu s njom glupirat i radit sranja..volim ju..smijeh
nini- vesela osoba..koja se voli smijat..volim ju...smijeh
luciji- cool curica..uvijek je za radit sranja..uz mene je..volim ju..smijeh
dora- ona je pukerica koja voli svog punkera..cool cura..volim i nju..smijeh
anji- super cura..jako dobra i pametna..hvala ti kaj se brines za mene kad..znas vec..volim ju..smijeh
đeli- cool cura..superzabavna..uvijek nasmijana..volim i nju..smijeh
leni- uvijek se mogu s njom zajebavat...volim ju..smijeh
hugu- zajebant koji mrzi cajke..cool tip..volim ga..smijeh
skvorcu- mogu ga zajebavat i on mene..uvijek je za gluposti..volim ga..smijeh
mihaelu- mali zajebant koji ti fkt zna zgadit dan..al dobar je on..mogu se zajebavat s njim..volim i njega..smijeh
ivanu k.- covjek koji me zna oraspolozit..volim njegove fore..volim i njega..smijeh
durexu i lowru- s kojima uvijek mogu radit sranja na engleskom i zivcirat uciteljicu..i koima uvijek mogu nacrtat k**** na knjigi iz engleskog..koji se fkt znaju zajebavat..volim ih..smijeh
turcu i đurinu- koji se znaju zajebavat..koji uvijek kazu da sranjima..volim ih..smijeh
iwanu- kul tip..rocker..xD..volim i njega..


sve vas koje sam nabrojila jaaakooo volim i moj zivot nebi imo smisla bez vas..
hvala vam kaj postojite..kaj ste uvijek tu za mene..cerekcerek

friends 4.ever Pictures, Images and Photos



i chat..


Get your own Chat Box! Go Large!









13:06 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.