petak, 14.04.2006.

1. PUT!!!!

14.4.,.....hm...cilo jutro sam razmišlja, tako me vuka ovaj datum....rolleyesi evo sitia san se...sad ču van sve lipo ispričat...naughtyprošle godine na 14.4...bia je to petak, škola bila ujutrosmokin...oko 11 završila ide se vani normalno, onda san još vozia skate i idemo ja,sully i faba polako...coolradimo trikove,lomimo se, kad ono moramo doma podne ipo...deadsvi na ručak...i sad mene faba zajebaje a ja još samo zadnji trikthumbup...još samo jedan...vozin ja faba me opet zajebajeburninmad....napravin trik i padnem...deadsvi se smiju misle da nije ništa a ja se deren da san slomia ruku...blablaništa oni i dalje se smijuwink... ja ležin na podu umiren od boli a oni me zajebajusmijeh...tek onda su skužili da nešto nije u redulud...ja polako doma a oni mi cilin putem govorili:"neče ti ništa bi to si samo izvrnija"nono...mater doma popizdila normalnoblablalud...odma se usrala...idemo na hitnu...ja tamo čeka 2 uru da me pregledaju...mad2 ure,popizdia san...burninmadkad je on reka:"slomia je ruku"!!!! mater popizdila,ja popizdijabangnamcor...ona dvojica kretena me vidili u gipsu još se više smijali..dobro da nisu i slavili šta san slomia rukuparty...eto tako van je to bilo na 14.4.wave...bilo je dobro vozit ali to sranje koje mi se dogodilo neču nikad zaboravit...
danas san čak tia otič tamo malo vozit ali nemogu možda tek posli mater me opet zajebala nesmin vani sve do 5 ipo...nisan bia vani ima 2 dana izludi čuburninmad...eto možda se vidimo večeras a do tad sve vas pozdravljan i pozdravljan sve skatere u Splitu koji danas vozewavemah...eto lip je dan izađite , ako ste u stanju vozite ali nemojte past...thumbupwavemahwavep.s. u subotu navečer iden u Đakovo pa me neče bi bog zna koliko tako da vam neču močpisat postove ali vi i dalje možete ostavljat komentarethumbupmah

Image Hosted by ImageShack.us
hvala sponzorima na novim daskama...!!!
Image Hosted by ImageShack.us

| 14:25 | ajde reci... (28) | ne srami se |

<< Arhiva >>