powerslawe

nedjelja, 17.08.2008.

evo ja sam se vratio uredjivanjju bloga
iako su blogovi lagano vec u kurcu ali eto...ugl moj je zivot super ja i nina smo vec 11 mj skupa i tak sve super pusa svima javite se kommajte i to je to do iduceg post pozz

17.08.2008. u 11:00 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

evo nes o meni-.-

+ime+..khm sam da se sjetim....aha,alen

+prezime+..eee to znam......a mozda i ne

+nadimak+..paa zovu me mujo a sad jel to nadimak ili ne to vi procjenite

+tag+....ORC 1...ya man

+zikica+.....tehnjavaaaaaaa....

+covci koji proizvode ziku+...

ANGERFIST
DJ DIONE
NEOPHYTE
PARTYSTARTER
MASTERS OF HARDCORE
FELIX KROCHER
TOMY KNOCKER
3 STEPS AHEAD
SHOWTEK
ROTTERDAM TERROR CORPS
OUTBLAST
SCHRANZ
DJ LADY DANA

.......i jos njih dosta neda mi ih se nabrajat.......

+navike+...slajfanje..cuganje.....i tak ....dosadjivanje

+zanimacije+....hrvanje...brakedance...
ultimatfight

+ljubav+...pa mislim kaj opce to moram rec....
NARAVNO....

+moj dosje+...konzumacija droga...piromanstvo...vandalizam...
kradja...ee nebu mi sve stalo

+moj fotorobot+....oci......zebljene..
kosa...boja govna....ili ti smedja
tezina.....moj jmbg....
visina.....ko eifelov toranj....ali maketa
gradja.....trut s nes malo misica
stil oblacenja.....moj osobni ili ti ono kaj prvo uzmem

+znate kaj neda mi se vise+.....pozz.....

linkovi

http://elektricharke.blog.hr/
http://zakajnekaj.blog.hr/
http://11cuvarizagrebackecasti11.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

evo nam malo hardstylea


MusicPlaylist