powerslawe

petak, 14.03.2008.

i daaaa evo vidim da lea stalno komentira..samo tako curo

evo kad vec imamo par ljudi koji prate blog onda nek ima i nes novo za pratit...posvadjo sam se s ninom...nis novo rekli bi...nisam siguran da znam razlog zbog kojeg smo se posvadjali ali opet...nis novo...jako mi je zao sto mi veza ne uspijeva ko nekima ali eto ja se trudim ali neide necu prestat jer ju volim malo vise nego kaj bi treba jer ce mi bit zao poslje ali nema veze ko ne riskira taj ne profitira...evo jos jednom moram rec das ju volim vise od svega i da mi je bez nje tesko i da neznam kako bi trenutno bez nje iako se svadjamo opet mi je ovako bolje nego da je nema...ali dobro ne pratite moj zivot pa cu prec na neke nove dogadjaje u skoli...damireeee opet bi se tuko joj joj joj pa on se samo sora dobro ovaj put nije bezveze spasava jednog decka od sigurne smrti tako sto ce ga on nasorat ko budalu a ne _ _ _ _ _ koji bi ga ubio...(zao mi je ime mora ostat tajna...bez brige saznat cete samo polako)evo za cudo bozije ja se popravljam u skoli imam bolje ocjene i tak...a ostali pa i vi se popravljate za neko jos vece cudo zuboali dobro bar necemo imat vise sranja sa ravnateljem...kao sto je zak reko idemo radit jedan ljepi graf u leinoj sobi,bti ce jeben...i to bi bilo to nemam sto vise rec nego pozz,vdimo se,uzivajte jer ja sigurno necu pa onda vi to odradite za mene...pozzzzzzz BY : ORC 1

14.03.2008. u 15:41 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

evo nes o meni-.-

+ime+..khm sam da se sjetim....aha,alen

+prezime+..eee to znam......a mozda i ne

+nadimak+..paa zovu me mujo a sad jel to nadimak ili ne to vi procjenite

+tag+....ORC 1...ya man

+zikica+.....tehnjavaaaaaaa....

+covci koji proizvode ziku+...

ANGERFIST
DJ DIONE
NEOPHYTE
PARTYSTARTER
MASTERS OF HARDCORE
FELIX KROCHER
TOMY KNOCKER
3 STEPS AHEAD
SHOWTEK
ROTTERDAM TERROR CORPS
OUTBLAST
SCHRANZ
DJ LADY DANA

.......i jos njih dosta neda mi ih se nabrajat.......

+navike+...slajfanje..cuganje.....i tak ....dosadjivanje

+zanimacije+....hrvanje...brakedance...
ultimatfight

+ljubav+...pa mislim kaj opce to moram rec....
NARAVNO....

+moj dosje+...konzumacija droga...piromanstvo...vandalizam...
kradja...ee nebu mi sve stalo

+moj fotorobot+....oci......zebljene..
kosa...boja govna....ili ti smedja
tezina.....moj jmbg....
visina.....ko eifelov toranj....ali maketa
gradja.....trut s nes malo misica
stil oblacenja.....moj osobni ili ti ono kaj prvo uzmem

+znate kaj neda mi se vise+.....pozz.....

linkovi

http://elektricharke.blog.hr/
http://zakajnekaj.blog.hr/
http://11cuvarizagrebackecasti11.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

evo nam malo hardstylea


MusicPlaylist