powerslawe

petak, 07.03.2008.

eeee danas je bilo zanimljivo

danas je 1.c imo informacije...kako je stella pizdila kad joj je stara usla unutra eee mi smo se smijali tak da su nam suze svima isle...ili smo smisljalo kako ce joj stara izgledat kad izadje npr.lupit ce ju po glavi i toljagom i odvuci ce ju ko onaj spiljski covijek do auta...eee ali kako je kantin stari izgledo kad je izaso onak je agresivno zalupio vrata i odveo kantu eee koma kozna kaj ce bit sve ali kaj je najolja ona nije uopce losa u skoli nit radi sranja nit nista...ali zato je mezak tu...ajoj da pa ona ga ne jebe ni pet posto...danas mezak i kanta idu skupa i samo odjednom kanta produzi korak do skenderice i nis ni a ni b da bi rekla mezaku nego onak hladno sam odsece dalje...jaoooooo koja ljubav sve prsti...haha salim se bas ste cool skupa samo kad nina nebi shvacala neke stvari krivo onda bi nam bilo puno ljepse....ali svejedno LJUBAVI VOLIM TE!!!

07.03.2008. u 22:59 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

evo nes o meni-.-

+ime+..khm sam da se sjetim....aha,alen

+prezime+..eee to znam......a mozda i ne

+nadimak+..paa zovu me mujo a sad jel to nadimak ili ne to vi procjenite

+tag+....ORC 1...ya man

+zikica+.....tehnjavaaaaaaa....

+covci koji proizvode ziku+...

ANGERFIST
DJ DIONE
NEOPHYTE
PARTYSTARTER
MASTERS OF HARDCORE
FELIX KROCHER
TOMY KNOCKER
3 STEPS AHEAD
SHOWTEK
ROTTERDAM TERROR CORPS
OUTBLAST
SCHRANZ
DJ LADY DANA

.......i jos njih dosta neda mi ih se nabrajat.......

+navike+...slajfanje..cuganje.....i tak ....dosadjivanje

+zanimacije+....hrvanje...brakedance...
ultimatfight

+ljubav+...pa mislim kaj opce to moram rec....
NARAVNO....

+moj dosje+...konzumacija droga...piromanstvo...vandalizam...
kradja...ee nebu mi sve stalo

+moj fotorobot+....oci......zebljene..
kosa...boja govna....ili ti smedja
tezina.....moj jmbg....
visina.....ko eifelov toranj....ali maketa
gradja.....trut s nes malo misica
stil oblacenja.....moj osobni ili ti ono kaj prvo uzmem

+znate kaj neda mi se vise+.....pozz.....

linkovi

http://elektricharke.blog.hr/
http://zakajnekaj.blog.hr/
http://11cuvarizagrebackecasti11.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

evo nam malo hardstylea


MusicPlaylist