powerslawe

srijeda, 05.03.2008.

jao,jao...

vidim da vam bas i nismo vise zanimljivi ali dobro...evo ima novosti u skoli zak fura sa kantom i oce sorat nekog frajera koji se mota oko nje...eeee mezo mezo ljubomora te jebe a tek ste profurali...danas je bio roditeljski i dobro sam proso...hh izvuko sam se...za razliku od nekih drugih...sta to smrdi e da sonja i onaj parfem od nine..muahahahahaha...ne salim se,danas smo se tako zajebavali na matki joooooo...tako sam se smijo sa ninom sonjom i sagiyem...skenderica sorry malo smo pretjerali ali jebiga tak ti je to kad se ja zajebavadeaddeaddeade da i kako sonja ima dobru guzuuuu aaaaaaaaaahahahahahahaha...jelda segy koji supak nije ti sprzila cdnaughtyhehestara mi je rekla da flokiyeva star bas i nije normalna ko ni on a da sonjina stara prati modne trendove...da ziher kaj smo u 5 st.....aj nis evo stavil bum jos jedan video i idem chillatsmokin

05.03.2008. u 21:32 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

evo nes o meni-.-

+ime+..khm sam da se sjetim....aha,alen

+prezime+..eee to znam......a mozda i ne

+nadimak+..paa zovu me mujo a sad jel to nadimak ili ne to vi procjenite

+tag+....ORC 1...ya man

+zikica+.....tehnjavaaaaaaa....

+covci koji proizvode ziku+...

ANGERFIST
DJ DIONE
NEOPHYTE
PARTYSTARTER
MASTERS OF HARDCORE
FELIX KROCHER
TOMY KNOCKER
3 STEPS AHEAD
SHOWTEK
ROTTERDAM TERROR CORPS
OUTBLAST
SCHRANZ
DJ LADY DANA

.......i jos njih dosta neda mi ih se nabrajat.......

+navike+...slajfanje..cuganje.....i tak ....dosadjivanje

+zanimacije+....hrvanje...brakedance...
ultimatfight

+ljubav+...pa mislim kaj opce to moram rec....
NARAVNO....

+moj dosje+...konzumacija droga...piromanstvo...vandalizam...
kradja...ee nebu mi sve stalo

+moj fotorobot+....oci......zebljene..
kosa...boja govna....ili ti smedja
tezina.....moj jmbg....
visina.....ko eifelov toranj....ali maketa
gradja.....trut s nes malo misica
stil oblacenja.....moj osobni ili ti ono kaj prvo uzmem

+znate kaj neda mi se vise+.....pozz.....

linkovi

http://elektricharke.blog.hr/
http://zakajnekaj.blog.hr/
http://11cuvarizagrebackecasti11.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

evo nam malo hardstylea


MusicPlaylist