16.07.2006. / nedjelja

Ola , novi post ..!

Nisam vam pisala od jucer i jako mi fali .. znate kak je to da se na pise nakoliko dana ali ja sam se navikla da pisem svaki dan .kod mene nema nista novog ali kaj se moze kada je takav zivot. danas sam se digla u 12.30 mislim i to po 1 put u ovom ljetu !!! Sanjala sam da su moje frendice spavale kod mene i to u sobi od moje sestra i da jos prije nego sto su dosle sanjala sam da sam u nekom parku sa nekim duhovima i da ima jedan grub , jagote kak je to bilo grozno , za poludit . Sada prije nego sto sam se digla i dosla na dorucak maorala sam pospremit sobu i onda jest . kad sam pojela i sla sam vama na blog da vam napisem novi post !!
Aj PoZz i bigg kisach ...!!

- 13:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.