< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by:.. oOo .. bArBaRa D zALjUbLjeNaAa .. oOo ..

Opis bloga

................Čekam svoju smrt........................


..Ime:Martina
Prezime:ma znate
Nadimak:znate
Godine: 13
Datum rođenja:12.07.1994.
Grad:Osijek
Ljubav:slobodna
Slušam:Children of bodom,System of a down,Nirvanu,Bob Marleya,Iron Maiden,Death,Metallicu,Ramones,Nightwish,GNR,AC DC,malo Linkin Park...
Volim: sebe druge ko jebe...šala.. svoju seku,,metalce(dođite na moj blog,dam vam svoj broj moba),svoje društvo,zajebavat malu djecu....
Ne volim:fejkere,Šubarića,umišljene drolje....










Slike grupa koje slušam:







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Iron Maiden-odlična grupa,najbolja pjesma:Fear of the dark....







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Nirvana-super grupa,volim je slušat kad sam u bedu (tužna)......najbolja pjesma:Where did you sleep last night?!.....heh....







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Children of bodom (COB):Najbolja grupa za mene,carevi,ne mogu izdvojit ni jednu pjesmu jer su mi sve najbolje,oni su mi sve the best........







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Curt Cobain-pjevač u grupi Nirvana....kako mi dođe da ubijem onu njegovu drolju od žene koja ga je dala ubit zato što je on u svojoj oporuci nije napisao........iako neki novinari govore da se on ubio zato što je imao težak život to nije točno da se on sam ubio,al da je imao težak život to je istina.....ne vjeruje da se on sam ubio pa ipak je imao svoju kćer koja sada ima 14. il 15. godina....meni je on sladak,a vama?! cry







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Ova smrt na groblju sa sabljom je moj najbolji prijatelj.....rofl







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Ova žena sa sabljom u ruci sam ja,a ovoj djevojčici pokraj sebe idem ispuniti želju a ta je da UMRE....








Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Metallica-super,kul grupa....volim je slušat..najbolje pjesme:Seek and destroy i St.Anger.....sve ostale mi je za nju reć da je the best u svemu ko Cob,al bar meni nije bolja od COB-A.......







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Alexi Laiho-pjevaš grupe COB,baš ima super glas,lud lik........baš mi je (s)keksi,a vama?! fino







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Znak od Cob-a







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Jedna od lijepih slika od Cob-a,to je slika od albuma..........







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
System of a down-kullllll grupa,sve njihove pjesme su mi dobre....ova slika je od 1.njihovog albuma.... party







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Evo ih opet......likovi koji sviraju i pjevaju u Soadu(System of a down).....







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Mmmm.....baš mene zanima što on to misli...Ja mislim ko mu je sljedeća žrtva da ju ubije,a što vi mislite o čemu on misli?! rofl









Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Ova slika mi je fora,a pogotovo ovaj tekst...što vi mislite o tom tekstu?!







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Ova slika i album su mi najbolji od Cob-a....yes







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Kul slika zar ne?!







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Death dead-grupa fora kao i njihove pjesme,sve pjesme su mi super..........







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Evo ih opet.........







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Kak su mi fora i lijepe ove Martensice,kad dođe zima kupit ću ih....jedva čekam.....volim ljetorofl.....bang








A sada neke malo druge slike:







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
.........................Kak fora................







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Kak luda slika?ha ha??







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Ajd idem ja spavat(umrijet)...........







Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Ajd posjećujte me na groblju(blogu) i ostavljate mi cvijeća(komentare)..........





Majice koje imam od grupa koje slušam (ima ih još,al ih nisam stigla uslikat i objavit):






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nightwish-odličnaaaaaaaaaa grupa!!!!!!!!!!!!yes šteata što je Tarja otišla iz grupe,al dobro je to što se svirači nisu raspali nego su našli novu pjevačicu thumbup............ew čula sam njihovu novi pjesmu........pjesma je uredi al sada s tom novom pjevačicom Anet grupa Nightwish vipe nije kao metal nego kao pop headbang

















































































































Linkovi

...Barbara...
...Vujic...
...maRiJa...
Dnevnik.hr

ponedjeljak, 04.02.2008.

...ew nowi post....

mah.....šta ima kod was??? e kod mene ima svašta....ew ja se ošišala...preeeeeeeedoro mi je kad se ispeglam,a kada operem kosu ona dzgledam ko hobit Pipin iz Gospodara Prstenova...rofl...e dobila sam.....tndrdam..tnrdam...KLASIČNU GITARU....yea yes...napokon toliko godina se isplatilo...zubo....e ew mi sada na informatici...men baš foraaaaa.....swi se zezamo....joj ja bi wan s.......ummm nije wažno..uglawno jednim osobama...e stawit ću ja swoju nowu sliku mal kasnije...sada mi se ne da...a joj ne znam šta da wiše pričam...eek...owaj Perić poludio tu sluša neka gowna od pjesama..točnije techno kao MATA I PAVEC...dead....smršawila sam 1kg...rofl..jeedwa čekam VALENTINOWO...people ja sam zaljubljena...rofl....A ew Matea kažem da je pozam pa ew Matea sam za teb:POZZZZZZZ...xD...MATEA MOA BUBAW JE S MRKIJEM....smijeh:....ae idem ja sada....
Pozzzzzz : Mari ,Matei ,Mrkiju ,Iwani ,Jopi ,Eili ,ANDABAKI posebno, Iliću itd.



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.