kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


I tako...Hello...:)

oPiS bLoGa

ko I sVaKi DRuGi BlOg

koliko was je bilo od 8.10!
Free Counter
Free Counter

the best song hehe


blogovi koje ja čitam:

josipa

senčin i moj blog hihi obavezno svratite

blog moga mlađega brata, svratite do njga i kommajte

zdenkathumbupnut

rokov blog

rokov drugi blog

još jedan rokov blog

mali zločestiburninmadbelj

ksenijathumbupkisssmokin

nelathumbupparty


Martinanut

frendovkemahsmokinthumbup

anamouthwashpjevafino


ja i čenči...lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


lol ovo je nova slika...hihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo još jedna slikica hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

o MeNi

IME:Antoniayes
PREZIME:*****
NADIMCI:cucak, Čućek, tone, cuksy
GOD ROĐ:/
GRAD:makarska
SLUŠAN:pop, rock,r&b, techno...pjeva
VOLIN:decke, tulume i sve sta vole mladi..party.
NEVOLIN: pušače, umišljene i dvolicne lažljivelaze
LJUBAV:slobodna (za sad)cerekkiss
KUĆNI LJUBIMAC:pas Archie i mčka bartolomeo
RaZRED:8aparty
OBITELJ:mama tata brat...
PRIJATELJI:ksenija, zdenka,milica, luka, filip,stefancerek, necokiss
LJUDI KOJE NE PODNOSIN: pojedine osobe iz mog razzzaheadbangmadbangnamcor
MOJA msn ADRESA: dont.stop.m@hotmail.com
AkO nEgDi ViDiŠ....BiLo Di:

000-spoj
111-voli te
222-vidjet ces ga
333-srest ces ga
444-vara te
555-ostavit ce te
666-vraca ti se
777-poruka
888-duga ljubav
999-Suprise




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



AAwesome
NNutty
TTimeless
OOrganic
NNatural
IInfluential
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Picture

MoJe BeSt FrEnDiCe

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Glitter Text custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com



To My fRiEnDs:
written with a pen
sealed with a kiss
if you're my friend
answer this:
are we friends,
or are we not?!
you told me once,
but I forgot,
so tell me now,
and tell me truth,
so I can say
I'm here for you!
of all my friends
I've ever had
you're the one
I wont forget!
and if I die
before you do,
I'll go to Heaven
and wait for you!!!cerekkiss




PET KRVAVIH RUŽA
živjela je i dolini rijeke Drave,
imala je oči poput neba plave.
krenula je jednog dana i baš taj dan
bio njezina dečka 16 rođendan.
izađe mladić iz svog stana,
lijep, isti ko i prvog dana,
sa osmjehom je krenula prema njemu,
al prasak... kočnice je naglo prevrnu...
mladić očajnički vikne: pazi,
ali njegovu dragu auto zgazi!
na cesti leži rasuto cvijeće
i njihovi se snovi nikad ostvariti neće!
mladić se pita: što mi to život pruža?
jedno mrtvo tijelo i pet krvavih ruža.




Glitter Symbols - ImageChef.com



KAD POGLEDAŠ NA SAT:

00:00-voli te
01:01-prat te ljubav
02:02-srest ćete se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06:06-pomirit ćete se
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-telefonski poziv
10:10-plavi dečko te voli
11:11-jedan dečko te voli
12:12-sex
13:13-crni dečko te voli
14:14-želi tvoj poljubac
15:15-želi te opet
16:16-dogodit će se nešto loše
17:17-poljubit će te
18:18-dugo će te voljeti
19:19-netko koga ne znaš te voli
20:20-čeka te
21:21-sviđaš se onom na koga misliš
22:22-vidjet ćete se
23:23-predložit će ti ...

eVo MaLo SlAtKiH pJeSmIcA

dečki su zgodni,
dečki su dobri, brižni
osječajni, pažljivi,
dečki uvijek paze
da ne budeš sama,
dečki plaču s tobom
ti dečki su
PEDERI!!!!!roflrofl


SMIJEH je znak SREĆE
NADA znak VJERE,
POLJUBAC znak LJUBAVI,
a imati mene za CURU,
znak je DOBROG UKUSA!!!beljbeljHIHI


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


umjesto mene zajebo si sebe,
ja sam se snašla
i sebi drugog našla!
ja nisam cura
da za momcima suze lije,
a ti nisi
FACAda imaš dvije!!!!!!:nut:


ja nisam princeza
i ne tražim kočiju,
već dečka
plavih
očiju!


ljubav je cigareta,
poljubac dim...
a pepeo tužna uspomena
što ostaje za tim!!!



jednog dana pitat češ me
volim li više život ili tebe,
odgovorit ču ti,
a ti češ se nakon toga...
okrenuti i otići...
jer ni ne slutiš
da si TI moj ŽIVOT!!!


odem li uvenut ću,
ostanem li poludjet ću,
al sve mi je jedno...
zbog tebe umrijet ću!!!bang



Otišao si, pa nek si
Da si barem bio sexy,
Jest da je svaka dala
E, pa ja te zajebala
Bolje mi je bez tebe
I na kraju: 'ko te jebe?!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


sjećam se sjećam se ja
naših prvih pogleda,
osmjeha i dodira,
sjećam se, sjećam se ja,
a ti izgleda...
NE SJEĆAŠ SE NIČEGA!!!


oči su ti izdajice plave...
svaku vijest mi prije tebe jave,
ono što mi tvoje usne šute...
govore mi oči kad se mute...



voli me - volit ću te

ljubi me - ljubit ću te

varaj me - majke mi ubit ću te!!!!


voljela bih da sam droga,
da me voliš kao boga
i da me ubrizgaš u vene
pa da umreš zbog mene...



zašto plačeš malena,
čemu oči vlažne,
zar da mladost svoju gubiš
zbog ljubavi lažne!
nemoj prijo da te tužnu
ikad više gledam
jer te on
NIKAD NIJE BIO VRIJEDAN!!!!

a sada malo slika...lol
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



imgplace



imgplace



imgplace



imgplace



=]]



love



love.



LOVE


POZNATI
Oliver James
James Oliver



zac efron

četvrtak, 30.08.2007.

evo mene.......opet

evo me opet, par dana nisan pisala, bila san zauzeta...zubozubo
pa da van nešto ispričan....neznan di da počnen...eekeek...ovako....jučer san razgovarala sa svojin prijateljima iz italije, rekli su da će možda doć oko 18.09.thumbupparty!!!!!!!!!!!!!!!!!! i ja se već ponadala da ću vidit jednoga prezgodnog(neću reći ime) kad mi oni kažu da on ne može izostat iz škole (upisa je za pilota) pa on neće doć.....cili svit mi se srušiobangbang, zašto i njega ne mogu povest, jebi školu, pusti ga meni vamo!!!!!!!!!!! u svakon slučaju grozno a, moga je doć da ja ne iden u osjek (14.09) oni su tribali doć 13.09. (njima škola počinje 16.09) ali kako mi idemo neće, nego tek 18.09, a on tada neeeeeeeeeeeeeee moooooožeeeeeeeeeeeeecrycrycrynobangheadbang!!!!!!!!!!!!!

- 14:10 - ...Voljeti... (7) - ...Nekoga... - ...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.