$tefa


18.02.2008., ponedjeljak

e napokon san se sitila da napisen post.
skola i sve to...pa neman kad...
u školi ludnica.....sve krivo livo......A JbG
LjuDi jA SaN Se ZaLJuBilA......bAs Je sLadAk MišIĆ Moj mAli......ljuBaVI.....
BilA Je subota...........hmmmm....ludlo braleeeeee
i tako............................inače sveeee po starommmm....
...i neznan više šta da pišen..........
ee naŠa danći se ZaljUbiLa u KliMaRa....ehehecerekcereknutnaughty
cereklove is in the airrrcerek
i to van je tooooo....ne budite dosadni ......
voli vas zaljubljeno dijete
kissssssskisskiss
- 18:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OPIS BLOGA


Ja!...sam jako mlada.Evo odlučila sam i ja imati svoj blog.Želim pisati o svemu i svačemu što mi padne na pamet. Rođena sam u znaku Blizanca, malo sam tvrdoglava i volim se izboriti za sve što poželim.Volim nogomet, rukomet, košarku, a pogotovo glazbu o kojoj ću vam sigurno pisati na blogu itd....itd......Dođite posjetite me, bit će mi drago, a i ja ću vas posječivati. Kisss svima blogerima od steffy. Eeee nešto sam vam zaboravila reči, da volim HIP HOP i REP glazbu,a posebno obožavam *50 CENT-A*!!!!...a da znate da ću vam puno pisati o njemu. Još jednom vam šaljem puno kisićaaaaaaaaaaaaa.







Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi