$tefa


29.12.2005., četvrtak



ISPOVJEDAONICA


Dragi moji evo nastavka priče, i saznat će te što je Marica rekla Ivici???!!!

Ovako!!!

" Ivice, ljubavi, nešto bi ti priznala. Ja sam se znaš, malo kurvala, nisam puno, samo malo, ne znam šta mi bi, zato mi, molim te, oprosti i ponašaj se kao da ništ nije bilo! Sad kad smo to riješili, ajmo se dogovorit što ću sutra skuhat za ručak!?
.........Ma ne bi ti to baš tako, kažeš, ko grom iz vedra neba, pa ravno u glavu! Ti bi to onako...fino, polako, okolo naokolo, mic po mic...i što onda!? Onda češ ga nokautirat fino i polako, s tri lijeva i dva desna krošea, što bi ga valjeda trebalo manje boljeti, nego da si mu tresnula pošteni direkt?
No reci ti meni curo moja, jesi li koji put n televiziji gledala show onog ludog Jerryja Springera i njegove još luđe goste, što li sve izvode kad se krenu jedni drugima ispovijedati. Tako neka ženska primjerice, prizna svom tipu kako se usput malo kurva i to prizna samo njemu i još stotinama tisuća televizijskih gledatelja, a on joj onda - i to samo njoj, pred stotinama istih televizijskih gledatelja tresne šljagu ravno u lijevo oko, usput joj opali vritnjak i izgovori joj svakakve lijepe zabranjene birane riječi. E pa to ti je onda to! Ako baš mene svoju mamu pitaš Springer je jedan običan plagijator. No ja ti moja Marice ovdje vidim samo jedan loše upakirani plagijat rimske arene u kojoj se jadni gladijatori bore pred pomahnitalom krvožednom publikom. Htjela sam ti reći, da bi se cijela stvar po sličnom scenariju mogla odvijati između tebe i tvog Ivice, ako te uhvati napad iskrenosti, samo bez poludjele publike koja bi svaku tvoju riječ popratila pljeskom i mahnitim urlanjem.
No ti to, kažeš, ne gledaš tako na te stvari moja Marice..................................................................

Eeeeeeeee drage moje cure u slijedečem nastavku če te saznati kako Marica gleda na takve i tome sličene stvari !!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????............................Bokić!!!Voli vas sve $teffy:))




I V I C A


- 04:19 - Komentari (73) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OPIS BLOGA


Ja!...sam jako mlada.Evo odlučila sam i ja imati svoj blog.Želim pisati o svemu i svačemu što mi padne na pamet. Rođena sam u znaku Blizanca, malo sam tvrdoglava i volim se izboriti za sve što poželim.Volim nogomet, rukomet, košarku, a pogotovo glazbu o kojoj ću vam sigurno pisati na blogu itd....itd......Dođite posjetite me, bit će mi drago, a i ja ću vas posječivati. Kisss svima blogerima od steffy. Eeee nešto sam vam zaboravila reči, da volim HIP HOP i REP glazbu,a posebno obožavam *50 CENT-A*!!!!...a da znate da ću vam puno pisati o njemu. Još jednom vam šaljem puno kisićaaaaaaaaaaaaa.







Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi