$tefa


25.12.2005., nedjelja


MERRY CHRISTMAS EVERYONE


myspace




Moram vas napomenuti da ovo što ću sada napisati nije nastavak razgovora Ivice i Marice!!!
Strpi te se još malo da završe ovi prekrasni i svećeni blagdani!!!
Božić je dan kada se Isus rodio...To je važan dan za nas krščane i zato ga moramo proslaviti!!!

**********************
myspace




SNIJEG SVUD PADA,
ZVONA ZVONE,
SRCA MLADA,
VESELE SE.
TO JE VRIJEME;
LJUBAVI I MIRA!
SRETAN BOŽI


SVAKOME!!!

Svim mojim dragim blogerima sretan i blagoslovljen Božić želi Steffy i također želim da vam se ispune sve vaše želje!!!!
myspace



- 06:28 - Komentari (76) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OPIS BLOGA


Ja!...sam jako mlada.Evo odlučila sam i ja imati svoj blog.Želim pisati o svemu i svačemu što mi padne na pamet. Rođena sam u znaku Blizanca, malo sam tvrdoglava i volim se izboriti za sve što poželim.Volim nogomet, rukomet, košarku, a pogotovo glazbu o kojoj ću vam sigurno pisati na blogu itd....itd......Dođite posjetite me, bit će mi drago, a i ja ću vas posječivati. Kisss svima blogerima od steffy. Eeee nešto sam vam zaboravila reči, da volim HIP HOP i REP glazbu,a posebno obožavam *50 CENT-A*!!!!...a da znate da ću vam puno pisati o njemu. Još jednom vam šaljem puno kisićaaaaaaaaaaaaa.







Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi